I denna veckas avsnitt av Macradion går Marcus över till iPad Pro igen och Mathias har fått hemläxa som ska presenteras. Dennis och Marcus rantar över Touch Bar och vi går igenom de senaste ryktena kring iPhone 12 och kommande HomePod-modeller.
Hjälp oss att fortsätta göra det vi älskar! Klicka dig gärna vidare och gå med i vår Patreon så vi kan fortsätta göra härliga produktioner framöver. Du som är Patreon får även podden helt reklamfri varje vecka! Du hittar podden på bland annat:
Samma här @DennisKlarin.
Älskade iPad när den kom (var nog en av dom första i Sverige att lägga vantarna på en) men när iPhone 6Plus släpptes kände jag inget behov av iPad längre.
Det var exakt samma för mig tills jag för ett år sedan beslöt mig för att testa en iPad igen. Använder den för att läsa böcker, surfa med och titta på tv-serie/tv så blivit lite hooked igen på en iPad.
Skaffade en vanlig för att se om jag skulle vara intresserad av en överhuvudtaget. Skulle vilja en pro men får se hur mycket pengar jag har kvar efter ny iPhone och ev. ny Apple watch.
Har hunnit jobba/lekt i några timmar nu med iPad Pro 2018.
Men SideCar, eh har jag missat något nu? Är ju galen lag, inget flytt alls med pennan, som när man ritar direkt på paddan. (Tänkte jag skulle ersätta wacombordet… nja…)
Jag hade en kompis som som befann sig i New York när iPad släpptes och hon köpte två till mig och min bror. Så fick den dagen efter lansering där. Det var verkligen en jättestor iPhone på den tiden.