Macradion: Apple behöver inte göra mer nu

Från sajten:
image

Vi kan konstatera att 2020 var ett starkt produktår av Apple, så pass starkt att de kan ta ett sabbatsår 2021?

Dennis vekar tycka det, men trots det så verkar Apple ha en hel del att komma med även i år. Får vi se de efterlängtade AirTags och Apple Glasses? Att vi får se fler kraftfulla datorer med Apple Silicon råder det nog ingen tvekan om, men när och vad får vi se? Dessutom pratar vi om snygg, smart laddning och mycket mer!

Hjälp oss att fortsätta göra det vi älskar! Klicka dig gärna vidare och gå med i vår Patreon så vi kan fortsätta göra härliga produktioner framöver. Du som är Patreon får även podden helt reklamfri varje vecka och kan titta på oss live när vi spelar in avsnittet varje måndag 21:00! Du hittar podden på bland annat:

Apple Podcasts
Spotify
Acast

Du kan även följa Macradion direkt på Facebook.

@DennisKlarin jag är på din sida. Telefoner har sååå mycket funktioner nuförtiden som svensson inte använder.

1 gillning

Tack, mina kollegor missförstår mig helt. Pappskallar. Förstår också att utvecklingen är där för att kunna stödja alla superfunktioner. Menar ju bara att de inte används av alla - och att jag har nya produkter nu gör ju att jag tycker att de kan ta ett sabbatsår tills det är dags för mig att byta igen! :smiley:

Du vet klassikern: Går inte vinna ett argument mot idioter.

1 gillning

Haha, aningen hårt formulerat. Men orden fyller syftet så att säga…

Du vet väl att @Marcus_Attefors inte är nöjd förrän han får en rund Apple Watch.

1 gillning

Jo, men det är knappast utveckling. Det är ett tillbakasträvande han besitter. Klockor har alltid varit runda… :man_facepalming:t3: Och finns anledningar till att skärmar inte är det…

2 gillningar

Korrekt.

Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke, som @Marcus_Attefors vill :wink:

Det Apple måste göra är att släppa en ny ATV, med spatialt ljud till airpods pro/max, och någon form av airtag i fjärren.

2 gillningar