Macradion: An Amazing Story

Från sajten:
image

Då var det äntligen torsdag igen och veckan börjar närma sig sitt slut. Men innan vi tar helg är det dags för ännu ett avsnitt av Macradion. Denna vecka går vi igenom hur man enklast rensar och fixar till sin gamla Mac inför försäljning. Marcus har förstört Dennis schlagerafton och Mathias skaffar skydd till skyddet. Vi har även fått HomeKit Secure Video och frågan är om det verkligen är så nice som vi först hade hoppats på?

Hjälp oss att fortsätta göra det vi älskar! Klicka dig gärna vidare och gå med i vår Patreon så vi kan fortsätta göra härliga produktioner framöver. Du som är Patreon får även reklamen helt reklamfri varje vecka! Du hittar podden på bland annat:

Apple Podcasts
Spotify
Acast

Du kan även följa Macradion direkt på Facebook.

 

4 gillningar

Ser ut som Steve Jobs lärjungar :stuck_out_tongue_winking_eye: Grym podd btw!

2 gillningar

Tack! Kul att du gillar den :heart::heart::heart:

1 gillning

En överraskning till @Zop denna vecka också :kissing_heart:

Hur hittar man den reklamfria versionen? Jag har kollat Patreons App utan att hitta den.

Är du inne på 99mac/patreon?

Jag tror det… Jag är i appen och klickar på 99mac. Där hittar jag inte senaste avsnittet. Men där det står något typ Macradion är reklamfri… finns en länk. I mobilen klickar jag på den, men det går inte at klistra in den i Overcast. Via webben kan jag kopiera och klistra in men då får jag meddelande om att filformatet är fel…

Om du kopierar länken och trycker på plusset i overcast och lägger in den funkar det inte då? Testade det precis och för mig lades den till.

iOS?

Japp!

Ska generera en ny länk åt dig på senaste avsnittet, skickar i PM

1 gillning

Japp! Du har en till i PM nu!

Oj oj, den där länkgen är megahemlig så dessvärre måste någon dö nu - har du någon med Corona-smitta i närheten?

3 gillningar

Inlägget raderat av mega master mega system Admin mega.

1 gillning

Nää, men en del som borde ha…:sunglasses:. Sorry för misstaget, borde jag tänkt på såklart…

2 gillningar

Ingen fara, alla på forumet är patreons :wink:

1 gillning

Såklart…:sunglasses:

Löste det sig?

Jag blev så glad över kapitel att jag glömde lyssna på vad ni sa. Måste nog lyssna på avsnittet en gång till.

2 gillningar

Yes!