MacBook Air 13" M1 imponerar stort

Dags för en repris på surströmmingen.

1 gillning

Det sägs på stan att det är gott om hattar i esses garderob :wink:

Gud nej!
Det bästa med surströmminginspelningen kom ju inte med på film.
Det är att när vi stänger av kamerorna och jag fortfarande står och hulkar så kommer en tidigare arbetskollega förbi. (För tydligen är det en grej att promenera vid brofästet i Malmö)
Hon är från leksand och älskar surströmming, hon tar surströmmingsklämman jag gjort och tuggar glatt i sig den.

2 gillningar

Surströmmingen som är så gott :+1:

1 gillning

Instämmer! :yum:

1 gillning

Jag har försökt att enbart ha iPad Pro sedan den senaste kom i april, men Microsofts appar är för dåliga (inte testat senaste uppdateringen på allvar) och jag saknar Finder något alldeles kolossalt (eftersom jag hela tiden jobbar med filer).

Dessutom kör jag mycket Adobe CC i perioder men där har jag aldrig trott att InDesign skulle vara möjligt på iPadOS.

Vad kör du egentligen Zop? Antar att du jobbar extremt mycket webbaserat och inte använder så mycket filer, kan det vara så?

Missförstå mig rätt, jag älskar iPad Pro, men desd OS funkar inte smidigt om man jobbar mycket med filer…

Börjar bli riktigt sugen på M1 nu… :stuck_out_tongue_winking_eye::+1::clap:

2 gillningar

Om man köper via Apple.se får man lämna tillbaka även om man öppnar och använt datorn ?

Det är lite som att säga att Tesla är världens bästa bil bara för att den är snabbast på 0-100.

Du får vänta lite på svar men det kommer framöver.

Köpte en MacBook Air i våras. Inte alls imponerad, var långsam att öppna Bilder osv. Snurrande hjulet kom upp titt som tätt, fläkten gick på högvarv och den blev varm. Använde den som surf dator.
Lämnade tillbaka den efter 1 vecka

Chansade och köpte mig en MacBook Air M1 512gb. Jäklar vilken skillnad. Natt och dag. Grym nöjd. Allt går fort, ingen värme och framförallt helt tyst.

3 gillningar

Varför skulle man vilja göra det?

Gillar att inte känna krav att välja något jag inte blir nöjd med :slight_smile:

Tro mig. Du kommer bli nöjd

Klarar den wow tror du? :crazy_face: för det är det enda jag saknar från en dator utöver redigering av bilder

Ja men om WoW är så viktigt köp en dator som är gjord för spel

Nej för spelar Inge annat på datorn än de. Har series x för de. Och är en periodare på wow så :stuck_out_tongue:

Kör endel lightroom som jag vill det ska flyta på bra. Just nu är de lite småsegt asså med min late 2013

Så då kan inte WoW vara ett krav.

Vill gärna att de funkar helt spelbart iaf :slight_smile:

Svårt o välja air eller mini dock :joy:

Ska inte köpa nu, men kanske inom en snar framtid iaf

Ja, du har 14 dagar på dig.