M3 blir M4 i Sonys 1000X-serie

Från sajten:
image

Sony har gett oss en förhand­stitt på uppföl­jaren till sina hör­lu­rar WF-1000x M3 — Sony WF-1000X M4

Dessa trådlösa lurar utlo­var högup­plöst ljud via LDAC och kom­mer med ett nytt chip för brusre­duc­erin­gen som ska fil­tr­era bort mer av allt oön­skat ljud omkring dig, både när du pratar och lyssnar i dem. De har automa­tisk skift­ning av ANC-läge och pausar musiken när du bör­jar pra­ta med någon i din närhet.

Hör­lu­rar­na är trots sina gen­erösa snäck­or min­dre än sina föregån­gare både sett till snäc­ka och etui. Vi får 8 tim­mars oavbrutet spelande med brusre­duc­er­ing aktiver­at och 12 tim­mar avak­tiver­at med en total bat­ter­i­tid på upp till 24 tim­mar. Vi får touch-kon­troll direkt på snäck­an som ock­så klarar vat­ten — hur touch och vat­ten samar­be­tar vågar vi dock inte säga.

Kop­plin­gen sker via blå­tand 5.2, laddnin­gen av etu­i­et kan skö­tas trådlöst och hör­lu­rar­na kom­mer i två färg­er. Svart och vitt. Sony WF-1000X M4 blir till­gäng­li­ga i Juli för 2800 kronor.

Via: Sony.

2 gillningar

givet köp

1 gillning

Touch :thinking:
Nä, tacka vet jag en lagom taktil knapp!

Har du kollat på B&W PI7? Lite dyrare men verkar magiska.

Kanske dags att öppna lådan och börja testa dem snart då!Massa släpp från Apple kom ivägen

3 gillningar

Wow…:heart_eyes:. Jag är så förälskad i dessa och läser ”alla” recensioner. Din kommer givetvis att väga tungt…:+1:

Tyvärr har jag köpt Unifi LTE back up inkl. poe-injektor, vilket kostade orm så dessa är skjutna lite på framtiden. Så nästan lite bra om du dissar dem…:sunglasses:

1 gillning

Haha jag skall göra mitt bästa :joy:

1 gillning

Kanske finns det möjlighet att mötas upp? Jag bjuder på en öl eller två, du lånar ut dina lurar en låt eller två?

Allt går att lösa!

2 gillningar

nix… Men inte omöjligt det också blir ett köp

Hoppas samtalskvalitén har förbättrats, köpte nuvarande M3 till sambon och när man pratar med henne så känns det som att de tar in mer ljud från omgivningen runtomkring så de låter rätt illa.

Tyvärr så verkar det som det är den ända grejen på M3 som inte blivit bättre