Lundgrens lanserar snus som är inspirerat av hantverkscider

Från sajten:
image

Det fanns en tid då snus bara smakade snus men nu för tiden så finns det massvis av olika smaker och Lundgrens lanserar en ny sort som de kallar Skymning Limited Edition.

Skymning Limited Edition har hämtat inspiration av Brutes cider Northern Tropics och vi kan förvänta oss en smak av vildäpplen och blommiga toner av rosenkvitten. Som namnet antyder så kommer Skymning i en begränsad upplaga och det ska avnjutas i slutet av en vacker sommardag.

Både snus och cider är fermenterade produkter. Lundgrens fokuserar på svenska smaker och hittar sin inspiration i svensk natur, precis som vi. Det ska bli riktigt kul att höra vad svenskarna tycker om snuset, säger Tobias Eriksson från Brutes.

Skymning Limited Edition går att köpa redan idag och vill du testa det så får du passa på då det enbart har gjorts i en begränsad upplaga.

Via pressmeddelande

Har fått hem en dosa och testat den nu och jag måste säga att det här var en riktigt smarrig smak som verkligen påminner om sensommaräpplen.

1 gillning

Jahapp, då får jag ta och beställa några dosor då. :slight_smile:

1 gillning

Jamen klicka hem en dosa och kolla vad du tycker! Har ofta svårt för dessa olika smaker men denna föll mig verkligen i smaken!

1 gillning

Done!

Jävla kaxigt att köra en hel stock ändå, tänk om du inte gillar den haha.

1 gillning

Hehe, aldrig stött på en snus jag inte gillat egentligen. Förutom mint, hatar mintsnus, men det är ju lätt att undvika. :slight_smile:

1 gillning

Jag är mer kräsen där och hittar sällan sorter jag verkligen gillar(men håller med om att mintsnus inte är någon höjdare).

1 gillning

Då vet han ju vart han skickar stocken. :joy::joy:

1 gillning