Lucka 3 - Håll koll på olovliga tomtar på loftet

Från sajten:
https://teknikveckan.com/lucka-3-håll-koll-på-olovliga-tomtar-på-loftet/

I Lucka 3 lämnar vi över till vår HomeKit-korrespondent Thor Lindholm som får öppna upp något som vi tror tilltalar många att ha i hemmet.

Du är med i vår julkalenderutlottning genom att prenumerera på vår kanal samt fylla i dina uppgifter i vårt formulär.

Tävlingen är öppen fram till julafton 15.00. Kommentera gärna vad du vill använda produkten eller produkterna i luckan till här under!

Tävlingsregler.

3 gillningar

Jag villhöver denna för att hålla koll på olovliga gäster på lantstället när vi inte är där (och eventuellt filma tomten när han kommer på besök).

Behöver denna för att ha för att ha koll på vem som lämnar fotavtryck på min lilla framsida utanför dörren… Verkar som gårdens alla barn ränner utanför min dörr :video_camera:

Wow! Älskar funktionen att luckan stängs när man är hemma. Skulle verkligen behöva denna då någon av våra katter biter sönder sladden till min mobilladdare hela tiden. Jag vill veta vilken av våra katter det är då det är omöjligt för mig att ta han/hon på bar gärning då jag är på jobbet. Sen är det som sagt ultimat att luckan går över linsen när vi är hemma då jag tänkte börja ha kameran i sovrummet :crazy_face:

Jag behöver den inte, men jag VILL ha den /
:wink:

Vill ha! :slight_smile: kul med julkalender! :slight_smile:

Ha koll på om sonen verkligen är hemma när han säger att han är det :roll_eyes::shushing_face::sunglasses:

Jag behöver denna på firman så att jag kan se vart kaffebrödet försvinner spårlöst.