Logitech G Cloud är typ en portabel Xbox

Från sajten:


Logitech G Cloud kommer att ha stöd för Xbox Cloud Gaming, Steam link, Geforce Now och andra appar från Androids Google Play-butik.

Den Androidbaserade bärbara spelkonsolen kommer att släppas i Nordamerika den 17 oktober med en prislapp på 300 dollar. Den väger endast 463 gram, erbjuder tolv timmars batteritid, har en sju tum stor skärm med upplösningen 1080P och 60 Hz uppdateringsfrekvens.

Microsoft har gett sin välsignelse till Logitech G Cloud som erbjuder Xbox Cloud Gaming och även Xbox Remote Play. Det sistnämnda gör det möjligt för dig att spela dina spel direkt från din Xbox hemifrån på den bärbara spelkonsolen. Förhoppningsvis hittar Logitech G Cloud till Sverige inom kort.

Via: Eurogamer

jag trodde jag skulle vilja ha den.....

esit: Kickstand... huuuurrr svårt ska det vara???

Du får improvisera som ungarna här hemma gör med sina iPhones.
Ställ den mot mjölkpaket på frukosten, i den fulla tvättkorgen när de sitter på toa eller min favorit stirra ner i högerhand på telefonen medans vänster hand håller en tallrik full av mat som får agera blindkäpp…

1 gillning

haha bara bra ider... men man får 3skrivaut något. Men hade vara snyggt med inbyggt kickstand.

1 gillning

@Stefan_Sandstrom något för dig ??

https://www.elgiganten.se/product/gaming/gamingtillbehor/spelkontroller/turtle-beach-velocityone-universal-control-system-flygsimulator/364817

Jag har tillgång till "the realthing" :slight_smile:

Hehe