Ljudtekniker Dennis Klarin nördar LEGO

Stort tack! Du kan va :heart_eyes:!

1 gillning

Vet inte om det är rätt tråd:)
Men slog nyss till på

Höll på att beställa igår men idag så gick priset ner med inte full 500:-

1 gillning

Går alldeles utmärkt här! :slight_smile: Fasen vad nice. De är så jäkla brutala de där 1:8-byggena. Trodde inte det innan jag såg ett gäng live!

1 gillning

Har haft en Golf mk2 som projekt ett tag. Börjar bli nöjd nu faktiskt. Idag fick den även en mini. Tillsammans med en mini-240, den jag hade turen att få låna en vinter av min kära bror.

Tror mina bilar får bli nästa video va? :nerd_face:





7 gillningar

En 244! 140s är några av mina favorit Volvos!

1 gillning

Nämnde mina muppar i denna artikel, så tänkte jag kunde bjuda på några bilder från min lilla Mupparna-display jag byggde åt dem! :frog::pig:




4 gillningar

:heart_eyes:

1 gillning

Först slutar de att vara katalog och Hobbex på riktigt, även om jag älskar radiostyrt som är det enda de fokuserar på nu. RC från Kina. Men nu börjar de sälja fejk-LEGO från Kina också!

Ni hänger på en väldigt skör tråd nu Hobbex!

Börjar känna mig rätt nöjd med min radiostyrda Volvo 242. Pågående projekt men tror inte det är mycket kvar.

LEGO PoweredUp Hub och motorer så allt är rent original-lego. Funderar på om man borde skaffa belysningen till också!

8 gillningar

Fina julklappar fick jag med! :heart_eyes:



6 gillningar

Några nya bilder efter lite småfix. :nerd_face:





12 gillningar

Lite mer från chassit och bilarna som fick sätta livet till :heart::nerd_face:





11 gillningar

Jag byggde en Mad Maxbil för många år sedan. Efter filmen då! Gillade den bilen och filmen då!

Tyvärr var det innan man började ta bilder på sitt skit! Hade dock varit kul att ha den kvar idag.

1 gillning

Ja, lätt att man ångrar sig. Men man måste ju åt bitarna! LEGO är till för att byggas :slight_smile:

1 gillning

Tyckte det radiostyrda chassit jag byggde påminner en hel del om en Hot Rod, så satte ihop en kaross av en riktig Rat Rod. Kanske inte blev så tokigt ändå, men rätt rangligt nu så får fortsätta bygga lite om den skall sparas och bli något… :nerd_face:




13 gillningar

Läcker liten sak!

1 gillning

@DennisKlarin en tshirt för dig :grinning:

4 gillningar

Säkert ser ut som fake-Lego! Men annars! :heart_eyes:

Nu blir det action! Monterat PoweredUp-lampor på Volvon!

6 gillningar

Tog mig an att bygga vad jag trodde var omöjligt. Gamla drömbilen Audi TT. Men tycker baske mig att jag får till formerna! :nerd_face::relieved:





9 gillningar