Liten TV sökes

Jag är på jakt efter en liten TV. Något liknande denna:

Finns det några tips på vad jag ska kolla efter? Är den jag länkade till ok? Den ska användas av hustrun i sovrummet. Hon skulle utan tvekan välja den billigaste hon kan hitta om jag släppte lös henne på ett köpcentra så det behöver inte vara någon värsting.

Tänker att de mesta annat de sysslar med är bra. Dock ingen erfarenhet av deras :tv:

2 gillningar

Hehe, kineserna kommer få en helt skev bild av Sverige när de försöker analysera hustruns TV-tittande…:sunglasses:

Men ändå, bra tips…:+1:

2 gillningar

Är väl Samsung The Frame 32" som gäller?

3 gillningar

Visste inte att den fanns i det formatet. Måste kollas.

I min mening finns det bara en TV som är ok i sovrummet enligt Esses Estetiska Grundlag (EEG)

3 gillningar

Personligen tycker jag att det smarta i TV’s inte är särskilt bra, mest störande vid start och en massa onödiga uppdateringar och använder det inte

En 4k skärm och en AppleTV är i mitt tycke en smartare kombo även om det är lite dyrare.

2 gillningar

Jag håller med där, använder nog inget av det smarta i TV’n vad jag kan komma på.

2 gillningar

Jag anser att man bara gör två saker i ett sovrum, och då behövs ingen TV :wink:

2 gillningar

Det där håller jag helt med om…:sunglasses:. Dock har hustrun hittat alternativa användningsområden för det rummet…:sweat_smile:

1 gillning

Om TVn ska upp på väggen så finns denna som är hälften så tjock som den du funderar på

1 gillning

Sova och lyssna på podd?

Hur visste du det :wink:

Det är så jag jobbar :wink:

2 gillningar