Är på jakt efter en liten Powerbank med PD, runt 5000 mAh. Kan man ladda den med lightning så är det ett plus
Någon som har ett tips ?
Är på jakt efter en liten Powerbank med PD, runt 5000 mAh. Kan man ladda den med lightning så är det ett plus
Någon som har ett tips ?
Denna e super , dock 10400 men liten och behändig !!
Den har väl inte PD?
Den är väl lite av en klassiker men den saknar PD.
Nää sant men bra ändå
Vad menar du med ladda med Lightning? De flesta har ju USB-utgång där du sätter en Lightningkabel. Eller tänker du på en med inbyggd Lightningkabel?
Här är en bra om du inte menar inbyggd: http://eu.mophie.com/shop/powerstation-usbc-pd?a92=263
Edit: du kanske menar ladda med lightning?
Jepp!
Ladda med lightning
Den där kan vara något
Men den laddas inte med lightning. För om du hittar en sådan, pinga mig.
Inte hela världen, ser det mest som en bonus.
Har nog sett laddare som laddas med lightning, fast de har inte pd.
Jag har en med inbyggd lightning för laddning av telefon och inbyggd USB för laddning av powerbanken. Otroligt smidigt. Visst, man får ta ut laddsladden om det sitter en sådan i laddaren, men en USB laddare finns ju överallt. Man behöver aldrig ha med en extra sladd och det går enkelt att ladda både telefon och banken.
Skulle också vilja hitta en extremt liten (med PD), bara så pass att man kan kräma i ett halvt batteri tills man kommer till en laddare.
Den där har jag hemma! Riktigt nice!
Suuuper liten me typ 5000 o pd !! Hojta om du ser nån !!
Mått på den ?..
Nja, den där blir man nog inte lycklig av om man använder iPhone. Saknar usb-c hona.
Aha - tolkade att du skulle ladda något annat i och med önskan om PD.
Den där är nog bra om man har en telefon med usb-c. Men, visst krävs det en kabel med usb-c till lightning för att få PD laddning på iPhone ?