Levereras Apple Watch laddad?

Vi har köpt en Apple Watch SE till sonen som present. Den kommer ges bort på fredag morgon. Jag kommer inte ihåg om den är laddad i kartongen? Jag är övertygad om att sonen vill ta med den till skolavslutningen och det tänkte jag att han ska få göra. Men, som sagt, hur laddad är klockan ur kartong?

50-70% ungefär. Aldrig fulladdad.

1 gillning

AW laddas dessutom superfort!

1 gillning

Dock inte SE. Det var väl Serie 7 som fick den funktionen.

Inga problem att klara första dagen på den laddningen som är vid leverans.

1 gillning

Nej precis, inte snabbladdningen nej men jag tycker alla modeller laddar snabbt. Bara en liten stund på laddaren gör stor skillnad :blush:

2 gillningar

Det har du rätt i. :+1:t3:

1 gillning

Då kommer det ju att fungera. Tillräckligt mycket batteri för dagen och han kan ladda när han borstar tänder och klär på sig för att få de där extra procenten..:grin:.

Går ej säga säkert. Har den legat hos en återförsäljare länge kan den vara urladdad.

Är den köpt direkt av Apple är nog chansen större det finns batteri.

Annars ladda 30 minuter så har han batteri så det räcker.

1 gillning

Min series 7 som jag köpte i April fick ligga på laddaren typ 20 minuter innan den ens startade. Den var nog riktigt urladdad. Köpt på Apple Store i Malmö för övrigt

1 gillning

Jag hade öppnat och laddat den, den kommer säkert behöva uppdateras och grabben kommer väl säkert vilja ställa in den lite iaf. Säkert lägga in Apple Pay med. Är ju en trist upplevelse om han skulle få batteritorsk första gången han använder den.

1 gillning

50% är ju känslan när man öppnar den.

Hade blivit sjukt besviken.

1 gillning

Är det en smart klocka borde den ju alltid vara full. Hittar ut själv. :joy::joy:

Behöver ju inte ta av all plast. Jag hade nog blivit mer besviken över att inte kunna använda den direkt. Men visst, förstår vad du menar.

1 gillning

Det är just det här som gör att jag inte bara öppnar den och laddar lite. Tycker själv att känslan att öppna en box från grunden är något speciellt.

1 gillning

Låt din grabb växa upp med den fantastiska känslan! :slight_smile:

Tror ändå den ska vara ansluten till laddaren under setup så vilket som lär krämen räcka under dagen.

Det blev helt rätt att lämna över paketet oöppnat. Känslan i att öppna Appleförpackningar är något särskilt..:heart_eyes:

Laddade klockan under hela inställnings- och uppdateringsproceduren och det tog väl ca 20 minuter. Efter det låg batteriet på 72 %. En mycket glad son gick iväg till skolavslutningen idag..:smiling_face_with_three_hearts:

14 gillningar