LEGO Star Wars: Mos Eisley Cantina

Från sajten:
image

De stora imponerande ´vuxenbyggena´ fortsätter att komma från LEGO. Nu kommer Mos Eisley Cantina i 3 187 bitar.

Värdshuset som först dyker upp i Star Wars: Ett nytt hopp och är samlingsplatsen för skumma typer. Detta är ett gigantiskt bygge med otroligt mycket detaljer som bjuder på många timmars underhållande byggande. Hela 21 minifigurer ingår så det går att ställa till med ett hejdundrande kalas i denna lilla legoby.

Så visst är det imponerande på många sätt, men som en av dessa vuxna som älskar stora LEGO- set ställer jag mig ändå skeptisk till att detta bygge blir så mycket mer än en beige legoklump i bokhyllan, likt det fantastiska Simpsons-huset blev här hemma. Så om det är värt 3 999 kronor är upp till var och en.

VIP-medlemmar fick tillgång till detta bygge 16 september, medans övriga får vänta tills 1 oktober. Som nämnt får vi betala 3 999 kronor för dessa 3 187 legobitar.

Via: LEGO.

1 gillning

Stora Star Wars-legon kostar men samtidigt 4000 kronor… det är lite beigt.

Haha, jo men precis! Skulle du leka barfights med det?.. Eller bara låta det stå?

Får mig direkt att tänka på Death Star Canteen :slightly_smiling_face:

1 gillning

Eddie Izzard är så sjukt bra

1 gillning

min första tanke var omg omg omg omg omg… men sedan såg jag och tänkte att jag hoppar nog den