Ljudtekniker Dennis Klarin nördar LEGO

Byggde lite Lego med dottern idag. Detta blev pappas verk! :nerd_face::heart::apple:

bild

14 gillningar

Fullt ös på kontoret idag! :nerd_face:

11 gillningar

Så snyggt Dennis!

1 gillning

Tackar! :nerd_face:

Senaste dagarna har jag snickrat på en MOC av Nintendo 8-bitars som vi säger - NES. Med tillhörande spel och kontroll. Får säga att jag blev ganska nöjd själv faktiskt.

bild

bild

9 gillningar

Printsr du ut grafiken på kasseterna eller hur gör du?

Hehe, yes. Skriver ut på vanligt papper och klistrar med gammalt trälim. För det blir klart och går att pilla bort om man skulle vilja i framtiden… :slight_smile:

Är ganska anti klistermärken på lego annars. men fick för mig att testa på disketterna till Mac 2:an och blev nöjd så tänkte att man faktiskt kunde spinna vidare på det! :slight_smile:

Jo men det är heeelt ok där!

bild

Senaste, en liten N64. Kan hälsa att göra en ergonomisk kontroll är inte det lättare med fyrkantiga små plastbitar! :joy:

8 gillningar

N64:an är fan en episkt bra konsol…

1 gillning

Verkligen! Är nog min favorit bland alla man ägt! :heart:

2 gillningar

jag satt å funderade lite… jag tror cuben är min favorit.
de efter cuben tycker jag nintendo tappade lite känsla

1 gillning

På tal om Cube, jag sitter och funderar på att försöka få ihop en Apple Cube i Lego :slight_smile:

2 gillningar

bild

Ny liten spelkonsol. Gameboy med ’fungerande’ on/off-knapp och reglage för volym och kontrast. :nerd_face::yum:

4 gillningar

Älskar din ”fantasi” på o bygga !! Känns bara så självklara när dom e klara :ok_hand:t2:

Tack så mycket! :slight_smile:

Ja, endel gör verkligen det. Undrar själv varför jag inte tänkt på det tidigare! :slight_smile:

1 gillning

Eller hur ! :muscle:t2::ok_hand:t2:

Ett litet set och en display för mitt pågående projekt med spelkonsoler och datorer blev det ikväll. :nerd_face:

10 gillningar

Du är så duktig!

1 gillning