Leasingtiden snart slut

Fick nyss reklam om det här,kanske det kan vara något:

Medlemsbilen | OKQ8

Välutrustad elbil från 3 795 kr/mån (24 mån) med fast ränta

1 gillning

Det där var ju intressant... inte så dyrt heller. Kostanden för en laddbox hemma tillkommer fast det skulle jag ändå behöva för eller senare ändå.
Jag har några månader kvar att bestämma mig, kanske fler bolag hoppar på med liknande erbjuden, ska hålla utkik.

1 gillning

Nästan så jag blir lite sugen på det där. Men en två år gammal Nissan Leaf är inte så upphetsande. Men det går nog inte att hitta mycket billigare leasing just nu :slight_smile:

1 gillning

Just att allt ingår är attraktivt,
"Fast ränta, en uppsättning begagnade vinterhjul, vägtrafikskatt, försäkring och service" Sen att bilen inte är ny kan jag leva med.

Idag behöver jag förutom 3818Kr/ mån betala skatt, försäkring och däckskiftekostnad.

1 gillning

Om du är ute efter en begagnad leasingbil, så skulle jag även kika på dessa:
Privatleasa lätt begagnade bilar med Carplus Pre-Owned
Kanske inte heller de roligaste bilarna, men fortfarande billigare än nya bilar. Har dock inte någon erfarenhet av företaget, men jag kikade lite på dessa innan jag beställde min kommande Lynk & Co. För mig är det viktigt med så kort bindningstid som möjligt, jag har alltid tidigare köpt mina bilar och har bytt bil minst en gång om året i tolv års tid. Blir sjuka summor när man tittar på den tyngsta kostnaden av en privatägd bil, dvs värdeminskningen. Så jag tänkte att jag testar en Lynk & Co ett tag nu, 6K/mån med allt inkluderat.

1 gillning

Även Leaseplan som OKQ8 samarbetar med har ett stort utbud på begagnade leasing om man vill trycka mer priset.

2 gillningar