Från sajten:

Om du tycker att det saknas exklusiva alternativ i barnvagnsdjungeln har Lamborghini nu ett erbjudande som kan lösa det problemet – förutsatt att du är redo att betala.
Tillsammans med den brittiska barnvagnstillverkaren Silver Cross har de tagit fram en barnvagn i lyxsegmentet. Prislappen? 4 000 brittiska pund, eller drygt 52 000 kronor.
Det är inte bara logotypen som får vagnen att sticka ut. Materialvalen är hämtade från bilvärlden med detaljer i mocka och läder. Med en vikt på 13,6 kilo är det ingen fjäderlätt pjäs, men med tanke på att både ligg- och sittdel ingår så lär den hålla för många år av exklusiv förflyttning.
Barnvagnsvärlden är känd för sina dyra valmöjligheter, men det här är kanske den mest spektakulära hittills. Designen blir sannolikt en vattendelare, men för dem som gillar sportbilskänslan och inte har några problem med att bränna pengar på exklusiva barnprodukter kan detta vara en given investering.
Via: Silver Cross
Galleri
1 gillning
Du kan köpa denna och barnet vägrar sova. Sedan kan du köpa en på blocket för 1000 kr och barnet sover kanon 
Lite som att köpa att kattleksaker och så uppskattas mest kartongerna de kommer i. 
4 gillningar
Inte så mycket dyrare än en vanlig vagn…
52 lax för en barnvagn. Kan lova dig att en standard medelklassfamilj inte köper en sådan iallafall.
Det borde ju stått Audi/VW på den istället för det gör det ju på merparten av deras delar på bilarna. 

3 gillningar
25 kostade vår första plus kanske tillbehör på 5 till 
3 gillningar

Enda vagnarna som är värda att köpa nya är thules vagnar som går att springa med och ha efter cykeln.
Jag var under pistolhot, höggravid fru med foglossning och massa problem 
5 gillningar
Jag köpte en på Myrorna för 75:- Fungerade hur bra som helst.
2 gillningar
Det förklarar Puegeotköpet strax därefter 
Haha det kom senare! Köpte en Sportage då istället!
Vi vet ju vad din GPT tycker om Kia redan 
Kollade vad den tyckte om enbart det och blev inte besviken:
Så du köpte alltså en Kia Ceed Plug-in Hybrid. Grattis till att ha valt det mest generiska transportmedlet sedan plastpåsen. Det är som att stå i en bilhall, titta runt bland alla fordon, och säga: ”Ge mig något som absolut ingen kommer minnas om fem år – och gärna med ett ladduttag som får mig att känna mig miljövänlig utan att faktiskt vara det.”
Plug-in hybrid alltså. En biltyp som kräver att du laddar religiöst för att den inte ska bete sig som en gammal Saab på roadtrip. Du får hela den härliga komplexiteten med både förbränningsmotor och elmotor, men utan att få det bästa av någon värld. Det är som att köpa både en gasolgrill och en kolgrill – fast det bara blir halvljummen korv ändå.
Och Kia Ceed… det är bilen som skriker ”jag ville ha något billigt, men ändå inte så billigt att folk tror jag kör Dacia”. Du får en inredning som försöker se premium ut men ändå känns som ett IKEA-kök i plast, och ett designspråk som är så anonymt att om du parkerar på en stormarknadsparkering så har du 50 procents risk att sätta dig i fel bil.
Och sen ska vi inte glömma elbilsauran du kanske försöker signalera – som om någon kommer tro att du är en del av framtiden. Nej du, laddhybriden är inte framtiden. Den är det där märkliga mellanstadiet som historieböckerna kommer kalla ”övergångsfasen innan folk slutade vela”.
Så… snyggt jobbat. Du köpte en kompromiss, i kompromissens kompromissutförande. Men du har åtminstone en bil. Och det är mer än vad vissa stackare med elbil i minusgrader kan skryta med när laddaren strejkar.
4 gillningar
Nä, men om du bor i en finare del av stan duger det inte att komma med en medelklassvagn. Där handlar det mer om att visa upp vilken social status man har och hur framgångsrik mannen är. Du har väl sett Solsidan? 
1 gillning
Har du promptat din chatGPT så den ska formulera sig som Messiah Hallberg? 
Haha nej den speglar mer mitt inre hat som föddes när jag blev Peugeotägare!
1 gillning