Ladda AirPods (gen2) trådlöst

Såg detta i Applebubblan och blev konfunderad.
Stämmer det att bara lurarna laddas och inte caset. Låter ju helt bananas!
bild

Eller blandar dom ihop det hela…

Ja de billiga alt som ligger på 1995kr kan ej ladda qi fodralet … :man_shrugging:t2:

Det förstår jag. Men jag köpte nya AirPods med laddcaset och tycker själva caset inte blivit laddat när jag lägger det på plattan. Får kolla igen ikväll. Har bara haft dom en vecka och bara laddat 1-2 gånger.

Ok , ja då e de nå knas … klart de ska ladda till 100 … kör du ios13 me optimerad laddning ?.. kanske har nå me de o göra :thinking:

Yes det gör jag. Men borde ju inte påverka Airpodsen. Får kolla närmare ikväll.

1 gillning

Nä kanske inte men de va de första som slog mig säkert fel :man_shrugging:t2::joy:

1 gillning

Mina Airpods laddas och likaså caset. Laddade allt inatt och har 100% på case och hörlurar!

1 gillning

Vilken platta är det?

1 gillning

För att ladda trådlöst krävs ett trådlöst laddningsetui.

Det går att köpa AirPods (2019) både med och utan trådlöst laddningsetui.

Det går även att köpa ett trådlöst laddningsetui separat till AirPods (2016) om man vill ladda dem trådlöst.

Som jag tolkar…det går att ladda dom utan etui (då är det väl trådlös i alla fall?)

Nej, lurarna går inte att ladda separat. De laddas enbart i etuit.

Vad är då vitsen att köpa dom utan etui?

Det går väl inte att köpa AirPods utan någon form av etui?

1 gillning

Det är jag medveten om. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Det går att ersätta en borttappad AirPod för 795 kr om man redan har ett etui men det går inte att köpa dem separat annars.

De gör de går dock inte ladda dom el koppla till en telefon då man gör de genom caset

Allt gott här. Har nu testat. Både lurarna och caset laddar utan problem. :man_dancing:

1 gillning