Läckt bild på PS5

Så nu är den läckt.
bild

Det får man inte hoppas. Riktigt ful!!!

Dom måste designat den så för att ingen ska sno testenheten :nauseated_face:

Haha finns inte en chans i helvetet att den kommer se ut sådär. Betvivlar inte att den där kommer från Sony men är en prototyp eller tidig version.

Zoneoftech tog upp patentet Sony lämnar in och att designen i patentet blivit den slutgiltiga produkten med ps4 t ex.
Så finns en stor chans att detta är ps5.
Vi får se i maj :wink:
Gissar på att prototypen bara blir helsvart tills lansering.

Vad jag reagerar på är hur stor den är.
Man ser på disc readern hur stor den blir om den kommer ha denna design.

Säg inte det: https://teknikveckan.com/spel/sa-kan-nasta-playstation-se-ut/

Yes vet’ men har svårt att se att detta är den klara produkten, ser ut som ett monster :joy:

Ja titta du skrev det ju själv :stuck_out_tongue_winking_eye:
Men den ska teoretiskt klara 8K30fps så den behöver både kylning och utrymme.
Så istället för att försöka pressa allt i liten formfaktor med risk för överhettning kanske de embracea storleken.

Jag vet, det är en mindshift som måste till utan dess like. Men Playstation har ju alltid varit “intressant” design. Framförallt PS3 var ju lite av en chock.

Nä, sådär kan den inte se ut. Jag skulle inte ställa den där under min TV. Då bygger jag hellre än snygg dator och spelar på.

Det är inte riktigt storleken som är problemet kan jag tycka :slight_smile:

Nej jag förstår att det är de enorma luftintagen som är formade som en femma (V). :blush:


Men om de vill slippa att kylningen sitter på baksidan är det nog svårt att designa annorlunda.

Bilen är ju fin i alla fall!

Haha ps5-designen fick mig att tänka på muskelbilar av nån anledning.

PS3 var ju en walk in the park jämfört med denna haha. Aja spelar mindre roll för mig egentligen då de göms i ett skåp oavsett :slight_smile:

LTT byggde ju en tjusig gaming dator till tv-hyllan nyligen.

1 gillning

Absolut, men håll med om att den var lite annorlunda :slight_smile:

Lagom är bäst!

1 gillning

Det var den!