Från sajten:
https://teknikveckan.com/internet/kritik-mot-ticketmaster-efter-hakan-hellstrom-debakel/
När det skulle krängas Hellström-biljetter i det digitala offentliga rummet fick Ticketmaster åter igen problem med servrarna.
Det är inte första gången det har hänt och vän av ordning undrar ju om det inte är så att ett företag som har ett syfte borde vara mästare på att upprätthålla servrar vid just sådana tillfällen.
Inte blir det bättre av att marknadschefen på bolaget går och gör en Facebook-rutin. Det vill säga ett inte helt genomtänkt inlägg på Facebook där han mer eller mindre låtsas vara en helt vanlig kund som berömmer Ticketmaster för nyss nämnda hantering.
Den gamla devisen ”Ni hade ett jobb” blir sällan mer läglig här.
Internet RASAR över @TicketmasterSE hantering av Håkan-biljetterna. Marknadschefen bestämmer sig för att bidra med lite positiv energi. Och låtsas som att han är vanlig biljettköpare. pic.twitter.com/Z2fxE5N0yj
— Emanuel Karlsten (@emanuelkarlsten) August 23, 2019
Oklart om Håkan Hellström på bilden ovan säger ”Du får ingen biljett, och du får ingen biljett, och det ligger ingen biljett om ni tittar under stolen!”
Via SVT. Foto: Niklas Hellerstedt CC