Kritik mot fotbolls-VM i Qatar

Jag gjorde uppenbarligen helt rätt i att somna i halvtid.

1 gillning

Bedrövligt. Mittfältet helt under isen.

1 gillning

Svanberg tycker jag skötte sig bra. Olsson har varit under isen ett tag. Både Olsson och Svanberg behöver en mer defensiv och rutinerad pjäs vid sin sida. När Ekdal är borta saknas en ledare på planen. Seb Larsson hade gärna fått varit vikarie igår på innermitten.

:soccer: Sverige–Kosovo
:alarm_clock: 18:00
:stadium: Friends Arena
:tv: C More Fotboll och TV4

Missar matchen. Ska laga(och äta) gåsamiddag ikväll…:yum:

Hoppar också över matchen för middag och ”Lego Masters”.

1 gillning

:sweden:3—:kosovo:0

Bra match av Sverige, härlig inramning.

1 gillning

Snart avspark mot Grekland. Men det skyms av en något märklig och svår bana för att hitta hur man ska se den. Jag tror(?) jag har C-more via Telia-Play för att se den. Men går jag in i Telia Appen på Apple TV så finns ingen studio. Och presentationen av de olika saker de vill visa är bedrövlig. Just nu ligger två rektanglar/rutor med matchen. Den ena startar 5 minuter efter den andre. Ingen förklaring…:rage:

Men är det bara via 4an man får studio? Nu är det ändå försent att kolla uppsnacket…:rage::rage::rage:

C More Fotboll har mer studio. På TV4 får du mycket reklam.

Varför hittade jag den inte via TeliaPlay???
Så här ser det ut

Vet inte. Använder aldrig Telia Play. Föredrar C More-appen.

Får testa den. Vad har man för inloggning till den när man kör via Telia? För visst kör du också så?

Bara att välja att logga in som Telia-kund på C More.

1 gillning

Framgångarna fortsätter…


Efter 7 försök testade jag via mejl o lösenord för TeliaPlay. Då fungerade det…:v:

1 gillning

Vad har vi fått med oss än så länge – ett snyggt inkast?

1 gillning

Men nu så…:kissing_heart:

1 gillning

Det var en märklig match. Men bra resultat…:pray::grinning_face_with_smiling_eyes:

1 gillning

3p, enkelt. :wink: