Kritik mot fotbolls-VM i Qatar

Den här använder jag, fyller sin funktion, sen om den är bäst låter jag va osagt! :grinning:

1 gillning

Använt denna i många år:

4 gillningar

Forza är den jag använder mej av också :+1:

2 gillningar

FotMob

Min personliga favorit sen 10 år tillbaka.

2 gillningar

Har ni ljud på TV4?
Edit: Fick ljud nu.

1 gillning

Skulle just skriva att det inte ser bra ut…:grin:

1 gillning

Bra att ha den där Zlatan. :smile:

1 gillning

Tittat lite på matchen ikväll och är inget direkt fan av fotboll men kan uppskatta landslagsmatcher ibland.

En fundering som dyker upp rätt fort i mitt huvud är: varför ska man slänga sig och rulla 500m efter minsta touch och när uppstod detta fenomen? Känns som att det inte direkt existerar i andra sporter (läs hockey, enda jag tittar på annars).

Bra fråga. Svaret skrivit i stjärnorna alternativt alldeles för långt för att hinna nu. Men manliga hjältar som faller(tänk hur synd vi tex tycker om brandmän om de klagar), domare som köpt det och fans som likt cykloper bara ser fel hos motståndarna och bejakar det hos det egna laget.

1 gillning

Tycker att det blir otroligt tråkigt att se på, känns inte så sportsligt. I övrigt en ganska trevlig match tycker jag (som inte kan nåt om fotboll :joy:).

Får slänga in en sak jag inte förstått med hockey: att misshandel är tillåtet. Två spelare kan kasta sina handskar och stå och puckla på varandra tills en av dem faller.

Om två spelare stod och slogs med knytnävarna i fotboll skulle det bli en polissak.

1 gillning

Nä, det förstår inte jag heller. Ok att man trycker till lite, men när de börjar slåss så funderar man ju :roll_eyes:

1 gillning

Har för övrigt inte sett kvällens match. Tänkte att det inte blir särskilt spännande.

Bra match. Betydligt bättre i positionerna och en Emil Forsberg som verkligen lyfter spelet.

2 gillningar

Strålande match. Dock svårt att bedöma kvaliteten på motståndet. Men Zlatans mottagningar och passningar, Emil Forsberg begåvade och hårda slit samt Victor Nilsson Linderlöfs försvarsspel är mkt bra.

3 gillningar

Jag kör onefootball. Funkar bra
Onefootball

1 gillning

Går att ställa in favoritlag och olika typer av notiser för repsektive lag

1 gillning

Danmark–Skottland och Norge–Nederländerna i kväll känns som intressanta matcher i brist på annan fotboll.

Sverige–Spanien i morgon kl. 20:45.

Samtliga matcher på C More. Sveriges match går även att se på TV4.

3 gillningar

Klart spännande inledning.

Obegripligt att Kulusevski är bänknötare i Juventus.

2 gillningar