Kritik mot fotbolls-VM i Qatar

Med tanke på hur man blir matad med det i alla möjliga kanaler så, jo.

Håller med om att det är för jävligt på alla plan.
Grabben här hemma har dock ett relativt nyfunnet fotbollsintresse och han peppar till max inför VM nu.

Man slits ju mellan att bojkotta skiten med all rätt och att uppmuntra grabben i hans nyvunna intresse, så det blir inte enkelt..

1 gillning

Det kan bli lite oundvikligt på nyhetssajter. Det kan jag inte styra över tyvärr.

Det är ju det jag menar, samma med sociala medier och nyhets- och sportsändningar.

Man får göra sitt bästa. :slight_smile:

19 inlägg delades upp till ett nytt ämne: Fotbolls-VM 2022

Slavarna som inte dog när de byggde arenorna får nu slava som fake-supporters.

kommer det diskuteras vm fotboll i denna tråd eller bara skit om qatar?

Vore väl bra att blanda upp den befogade Qatar-kritiken med lite motiverad skit om FIFA också? :wink:

Fotboll är en jävla skitsport, genomkorrupt från absolut högsta ledningen ner till div. 5 .

3 gillningar

Ingen ska väl titta på eländet?

Är nästan lika pepp som inför ett hockey-VM.

jag hade absolut tänkt titta.. för jag gillar fotboll.

1 gillning
4 gillningar

Totalt ointresserad just nu men några "stormatcher" lär jag nog se, hur ser jag det bäst/billigast?

Edit: Finns visst något som heter Google och kan svara på triviala frågor som den ovan :laughing: SVT och Cmore var svaret. Men 349 kr för Cmore känns inte aktuellt, så får blir SVT-matcherna.

Kostar C More 349 kr/månad för att kunna se TV4?

Ah, kanske räcker med lilla paketet men sidan nedan tolkade jag som att paket 2 behövs:

Kommer säkerligen skrivas fotboll här men det råder väl inga tvivlen om att qatar förtjänar väl all ”skit” som skrivs?

Tror lilla räcker för att se matcherna som sänd på tv4. Men för att se sändningarna utan reklam behövs nog plus.

Testar det. Har ingen antenn i huset och TV4-appen i TVn brukar inte räcka så något abonnemang behövs iaf.