Finns det vettiga korthållare som håller mer än ett år och inte färgar mitt körkort grönt?
Har betat av jag vet inte hur många korthållare sen man skippade plånboken, men jag blir alltid besviken, vad använder ni?
Behöver inte kunna fästa den på mobilen och behöver rymma runt sju kort
pao
8 Oktober 2023 12:03
2
Secrid är kanske för stora?
Har haft bra erfarenhet av dem genom åren
Finns oftast i vanlig väskaffär
Jag gillar Secrid! Haft min i några år nu, ledsnade på att korten sprack i mina läderfodral
1 gillning
pao
8 Oktober 2023 12:05
5
Postade exakt samtidigt samma länk
1 gillning
pao
8 Oktober 2023 12:06
6
Ja till sist hittar man något man är överens om
2 gillningar
pao
8 Oktober 2023 12:07
7
Vilken Secrid har du nu?
Jag har faktiskt Twin sedan en tid, är en massa kort jag behöver ha med mig
Ja precis, alla här inne älskar ju teknik mer eller mindre och konkurrens driver den framåt
Men jag köpte min efter tips av kollegan, han lär ha haft sin i 5-6 år minst
1 gillning
Apples egna i läder. 3 kort tar den och är helt fantastisk.
Vet ej hur dom nya är.
IngoX
8 Oktober 2023 13:02
10
Vad är problemet. Metall som ärgar? Eller mögel?
Nej, jag vet inte, jag köpte två identiska korthållare, en svart till tjejen och en brun till mig, och efter en sommar så hade alla kort grön-blått yta, gick fint att torka av, men jag vet faktiskt inte vad de va
Får nästan åka o klämma på en, måste kunna ha den i vänster framficka, tillsammans med mobilen, annars blir de kaos i hjärnan
1 gillning
Dålig kvalité på Apples plånka och magneten är för klen. Har betat av två stycken på 3 år.
Jag har en Goyard Victorie Wallet, riktigt bra kvalité med plats för 8 kort och givetvis kontanter. Nackdelen är att den inte säljes i Sverige och ligger aningen högt i pris.
Bjorn
8 Oktober 2023 14:45
15
+1 på Secrid, har haft min Slimwallet i 3-4 år nu och har använt den från och till blandat med Apple MagSafe leather wallet och den är mycket mer sliten efter bara 1-2 år
2 gillningar
Trodde att du hade en sån här.
3 gillningar
Trove är den mest slimmade jag hittat, haft två st i kanske 10 år.
The Ultimate Slim Wallet gets an upgrade, the TROVE Swift retains all of the qualities our customers love about the original wallet and adds a quick access pull-tab. Successfully funded on Kickstarter, the TROVE Swift is offered in 10 tonal...
Kör denna till vardags men MagSafe funkar dåligt.
3 gillningar
katho
8 Oktober 2023 15:13
19
Secrid kör jag med också, säkert haft i över 10 år.
2 gillningar
_empty
8 Oktober 2023 15:24
20
Inte sätter du väl fast den på telefonen?
Mer minimal design får man leta efter.
Secrid körde jag innan och dom är gigantiska.