Tjena. Jagar en Google Pixel 6a att ha som sekundär telefon för app-utveckling. Är det någon av er som har en som ligger och skräpar och ej kräver några fantasipriser? Hojta gärna till. Chalk eller Sage är önskvärt, men inget måste.
Hit me up!
Tjena. Jagar en Google Pixel 6a att ha som sekundär telefon för app-utveckling. Är det någon av er som har en som ligger och skräpar och ej kräver några fantasipriser? Hojta gärna till. Chalk eller Sage är önskvärt, men inget måste.
Hit me up!
De går för 2000 kronor på Blocket. Det är iofs fantasipriser – för så billigt för en så fin telefon är som en fantasi.
Trodde inte du gillade pixel? Men ja 2000 är otroligt billigt för vad man får
Jag har inget emot Pixel. Jag har flera stycken.
Du säljer ingen billigt då?
Absolut – men mina Pixel-mobiler är som billigt flera gånger dyrare än vad du får en Pixel 6A för på blocket.
Jasså du? Hur kommer det sig?
Skriv vilka du har och vad du vill ha så kan vi se om det är intressant haha
Varför Pixel Pro-telefoner kostar mer begagnat än en Pixel 6A?
Ja iofs får väl se om man hittar en billig 6a… av någon som vet hur man loggar ut och tar bort sin telefon på rätt sätt…
har fått en del android telefoner genom åren där lösenord för förra kontot måste skrivas in, vilket ibland varit drygt att få säljaren att skriva in i efterhand. Hatar egentligen att köpa android-telefoner beg just endast på grund av det här.
Jagar fortfarande!!
Är jakten över?
Tjena. Nja kanske inte över men hamnat lite i skuggan så att säga. Har du ngt att erbjuda? Kan kanske vara intressant ändå
Nej, men de kostar 3490 kr direkt från Google nu och jag tänker att många borde sälja sina när de uppgraderat till nyare pixel.
Sant. Tack för info!
Har en pixel 6 som jag eventuellt kan tänka mig att avyttra annars.