Komma i kontakt med Facebook för att återaktivera konto

Förra veckan så inaktiverades mitt facebookkonto efter en del skumma meddelanden om att någon försökt logga in på mitt konto i olika städer samt att jag bett om att återställa lösenord. Jag kan inte på något sätt komma åt att rapportera det. Det står att ett konto som inte anmäls inom 30 dagar aldrig kommer att kunna återaktiveras.

Formuläret man ska fylla i för att anmäla detta kan inte skickas iväg och man får ett meddelande att logga in på sitt konto (!?) för att få mer info.

Jag är lite desperat här... !

precis så hände för min dotter för ett par månader sen , de löste sig aldrig tack vare de inte gick att komma i kontakt med dom .. el rättare sagt dom hörde aldrig av sig .. de stängdes .. :man_shrugging:t2:

edit även hennes instagram och messenger blev spärrade ..

fick göra nya profiler med ny mail på alla , inte helt lätt var de heller då hennes mobil nr var reggat oxå , då man ska ange de me

Nej det blir lätt moment 22 i deras sk. support.
Mitt messenger åkte ju såklart men men instagram funkar fortfarande.

På tal om olika städer så står det att jag just nu är inloggad i Malmö fastän jag befinner mig i Stockholm. :man_shrugging:t2:

Ja sådant kan ju såklart hoppa runt lite. En annan sak som hände var att 2-stegs autentiseringens koder kom från olika mobilnummer och inte men facebook som avsändare.