Kombinerad Apple Watch & iPhone-laddare

Bubblare!

Vilket är det snyggaste laddningsstället där man laddar både Apple Watch och iPhone?

Är inne på denna, men 1500:- för en laddare…

Den är ju snygg men priset därefter :slightly_smiling_face:
Men när tänker du parkera prylarna där?
Min mobil är parkerad för laddning ca 30 minuter när vi äter middag på kvällen annars tillgänglig

Under natten när jag sover såklart :smiley:

Har den tillgänglig hela tiden när jag är vaken.

1 gillning

Jag har denna från Nomad och är grymt nöjd. Snygg och stilren. Tror dock den har utgått…

1 gillning

43 inlägg delades upp till ett nytt ämne: Apple vs saker som stör oss när vi ska sova

Tycker att vi håller oss till ämnet här. Fritt fram att starta diskussion i ny tråd. /mod

2 gillningar

Du får gärna flytta allt förutom @Hakan_Ander svar för att rensa tråden så att det kommer in relevanta svar

3 gillningar

Har personligen inte köpt någon än, men tycker att den första eller andra som jag länkar nedan är snyggast :slight_smile:

https://www.lifestylestore.se/iphone/alogic-rapid-wireless-charging-dock-for-apple-watch-iphone/

https://www.apple.com/se/shop/product/HP7J2Z/A/mophie-trådlöst-2-i-1-laddningsställ

Oooh!! Den första gillar jag skarpt!

Att tänka på är ju klockladdning. Kör du en Solo Loop är det lite trixigt med bara ett platt platta om du förstår vad jag menar…

Håller med, hur tänkte Apple med AirPower där? :rofl:

Kan man inte ”vränga till” solo loop så den blir ”omvänd” vid laddning?

Knepig beskrivning men jag tro du förstår vad jag menar :wink:

Det kan man säkert men inte ultimat. Och har du en stållänk blir det svårt. :wink:

2 gillningar

Precis beställt min första Apple Watch efter att frugan haft en i en månad. Jag älskar mina mekaniska klockor med blev lite såld nu när SE:n kom på att prova än.

Följer tråden med intresse. Men måste säga att jag tycker 12-15-hundra för en laddare är hutlöst. Önskar IKEA kunde göra något för klockan också.

3 gillningar

Tycker Nomad är lite för känslig med sin läderkudde speciellt för mina AirPods Pro

Jag kör med den här hållaren. Man får stoppa i sin egna Apple watch laddare i den.
Köpte den på rea på Webhallen för 99:-. Vill inte ha telefonen i sovrummet så kör med den här vid sängen och så laddar jag telefon m.m. på annat ställe.

99 spänn låter ju bra och laddare har man ju. Men jag tror du missade länken :grinning:

:man_facepalming: Här finns den: GRIFFIN - GRIFFIN Apple Watch Ställ Svart 38 mm / 42 mm - hem & hushåll - Ginza.se Rätt dyr här men kanske finns billigare nåt annat ställe.
Webbhallen har slutat sälja den.

För 400:- känns den ju inte helt relevant men för 99:- ser det ut att vara en utmärkt lösning för mig.

Borde varit ngn form av markering i lädret var coilsen sitter. Har samma problem hemma.

1 gillning