Klockköp

Då köper du en AW nu och investerar mellanskillnaden.

Eftersom börsen bara kan gå upp, det är sen gammalt, så kommer kapitalet vara återställt när det är dags att börja jobba igen, då köper du en Tudor i återgå-till-arbetet-present till dig själv! Problemet löst! :stuck_out_tongue:

Min säger hej!

5 gillningar

Skulle jag någonsin köpa en "riktig" klocka, skulle det bli en sån här:

Tycker den var sjukt snygg. Köpte faktiskt en sån fast en kopia i Thailand för kanske 20 år sedan, höll iallafall 3-4 år.

Sen kan du bli dörrvakt. :joy: :joy:

Föredrar utseendet på något mindre klockor (har smala handleder).
Den här Aqua terran är mer i min smak, om än på tok för dyr. :money_with_wings: :see_no_evil:

1 gillning

Den är så snygg!
Nästa steg hade varit en Speedmaster men jag var så nöjd med min SMP

1 gillning

Jag tycker just den här modellen kanske är den mest lyckade av alla klockor. Älskar min.

Det ska iofs erkännas att jag alltid sneglade på en Rolex Submariner :melting_face:

Men denna är underbar och hade det inte varit för att AW ger mig (pga hörselskadan) ett så stort mervärde så hade jag fortsatt att använda den

2 gillningar

Jag ogillar metallänk och det svarta, men har länge suktat efter typ denna istället;

Men den är lite plottrig, denna är mer clean, men verkar vara någon SpaceX-variant från TAG;

En annan får ju nöja sig med en sån här Seamaster.

4 gillningar

Är svag för denna

Alternativt en med svart urtavla

1 gillning

Den blå ska du ha, den är grym.

Är det modellen innan?

@RolexJocke vilken klocka har du när du jobbar om du har någon alls?

Svimma inte nu när han visar den..:sweat_smile:

3 gillningar

Denna kom i slutet av 50 talet så det finns lita andra modeller mellan den och din. Jag är inte så hemma på dessa. Min är ett nybygge som både lyser om natten och kan dykas med Du kan följa projektet här.

Klicka här

1 gillning

Kör med den här på jobbet en Rolex DateJust från sent 60 tal.

7 gillningar

Kan vara sveriges coolaste Rolex.

2 gillningar

Klart att du ska köpa en riktig klocka, en helt annan tillfredställelse än en Apple Watch.

Sen utesluter såklart inte de ena det andra, dom fyller väldigt olika funktion för mig.

1 gillning

Den har varit med om mycket. :joy:

2 gillningar