Klarna kör 1% cashback under hela augusti

Verkar dock inte gälla alla kunder utan man skall få ett mail för att kunna vara med i pengafesten.

https://articles.klarna.com/articles/kom-tillbaka-fa-tillbaka/

Handla på kredit är ett jävla jitter.
Jag vet man kan handla på kort för att få poäng. Sedan åker hela lönen för att betala korträkningen. Men det känns fasiken inte som ett stabilt levende…

min åsikt.

2 gillningar

Kör Amex men vi för över pengar hela tiden under månaden så att vi inte ligger efter. Funkar bra för oss. Vi köper aldrig något på kredit utan sparar ihop istället. Ända lån vi har är på huset.

1 gillning

Klippte mitt Klarna kort som jag hade för att kunna använda Apple Pay till Swedbank fixade det. Äger inte ett kreditkort och har inte ett lån idag, känns riktigt bra.

6 gillningar

Vad har du för märke på din digitala sax :slight_smile:

Håller med dig i övrigt, så skönt att vara lånfri, har lån på hemmet och 3-4 månader kvar på bilen sen inget annat kvar

3 gillningar

Kör alltid remington sax. :rofl::rofl:

Japp riktigt skönt, vi cashade vår lägenhet 2006 innan hysterin blev total och mitt företag är helt lånfritt idag också vilket var planen när jag köpte det 1989. Så nu sitter man lugnt i båten med en förhoppningsvis tryggad pension om man får uppleva den. :rofl::rofl:

2 gillningar

Guld! Låter magiskt! Gillade dock klarnas upplägg mer då pengarna drogs 1-2 dagar efter transaktionen så blev aldrig riktigt kredit. Skall köra allt med klarna denna månad iaf, men bytte också bort dem när Swedbank löste AP.

2 gillningar