Klä dig med Teknikveckan & Macradion! (Visa upp dina inköp!)

Från sajten:
image

Teknikveckan och 99mac har blivit med webbshop!

För dig som alltid drömt om att få dricka kaffe ur en Teknikveckan-mugg eller för den delen en härlig tisha? Nu finns chansen för nu är vår alldeles egna webbshop igång. De första två veckorna är det dessutom 15% rabatt på allt för det har Marcus Attefors bestämt! Varför inte fira det med att köpa en mugg med hans vackra ansikte ihop med Dempa och Severyd?

Där finns också lite lustigheter som detta smått genialiska poddomslag. (Oklart om mannen på bilden är MacRadion-lyssnare)

3 gillningar

Ingen har väl missat vår fina webbutik? Tänk på att du stödjer oss i allt arbete genom att handla i den. Samtidigt som du får en vacker produkt för att visa upp att du är en del av det här fantastiskt gänget!

Har ni handlat får ni väldigt gärna lägga upp bilder här och ge ett litet omdöme om kvalitet på tryck och plagget/saken och storlek.

Tack för att ni är med oss!

bild
Kvalle efter pris , helt ok :+1:t2:

4 gillningar

Så sjukt snyggt!

1 gillning

Kom igen nu! Upp med lite bilder! Vill se lite fashion! :heart_eyes:

3 gillningar

Du kan väl flytta in de posterna från vad köpte du senast och vad gör du nu.

Trycket ser bra ut men det vet man ju inte hur bra förrän efter några tvättar. Tyget känns bra och det står Fruit Of The Loom på etiketten och det brukar vara helt ok kvalité. Storleken är lite liten så man bör ta en storlek större än man brukar. Muggen ser bra ut och känns ok. Så inget att klaga på här inte.

BE28305E-2F0A-4E8F-B6F7-D55AD81A43DA

4 gillningar

Snyggt! :heart_eyes:

Nu har även jag äntligen fått min mugg! (Jävla PostNord…) :tada:

bild

5 gillningar

8 gillningar

Du har nog aldrig varit så sexig förut!

1 gillning

Ujuj!!!

1 gillning

Det är så man blir tårögd. :joy::joy::joy:

1 gillning

Nu fattas bara Macradion-tatueringen (eller möjligen Teknikveckan i svanken).

2 gillningar

Känner detsamma :heart_eyes::heart:

Yeah :heart_eyes:

1 gillning

Nä men inte ska du gråta över min sexighet :rofl:

Givet :ok_hand:t2:

1 gillning

Blev så dyrt att ta bort iLove-, Allt om Mac- och Arraytatueringarna att jag avstår från fler. :wink:

3 gillningar

Nej för fan det är glädjetårar. :joy::joy::joy:

1 gillning