Kan jag köpa en Tesla efter Elon Musks auktoritära hälsning?

Och alla bakom är typ samma gäng oavsett vad det gäller. Terapi/mentalsjukhus/fängelse skulle behövas.

3 gillningar

Och de som tänder eld på flyktingförläggningar.

3 gillningar

Det finns ju stollar på båda "sidor", höger och vänster. Att ta avstånd från sabotage och förstörelse borde alla kunna enas om. Sedan vet jag att gränserna även här är flytande.

2 gillningar

Men så länge dessa inte invaderar Polen eller begår folkmord är de i alla fall definitivt inte nazister.

1 gillning

:grin:

5 gillningar

Helt underbart. Brittisk humor som bäst. Helt otroligt att det bara är 12 avsnitt.

När de begav sig fanns en Spansk utbytesstudent i kompisgänget. En kväll satt vi och tittade på Pang i bygget. Hon utbrister är Manuel Spanjor, han är ju Mexikan. Tydligen var han dubbad till Mexikan i Spanien :blush:

2 gillningar

Finns en kul historia bakom..

” Idén till ”Fawlty Towers ” föddes 1970 när John Cleese och de andra Monty Python-medlemmarna bodde på hotellet Gleneagles i Torquay. Med höjda ögonbryn bevittnade Cleese hur dess snobbiga ägare Donald Sinclair såg gästerna som det största hindret för en smidig hotellverksamhet.”

7 gillningar

Hade jag ingen aning om :blush:

Det där känns inte helt stabilt...

2 gillningar

Dags att bojkotta AP-fonden.

1 gillning

Fast Trump försöker hjälpa till

Osäker på det verkligen är sant men det lär komma fram

3 gillningar

Japp, jag kommer vägra gå i pension. Om jag så ska dö på kuppen. :sweat_smile:

6 gillningar
3 gillningar

Jag hoppas att det där är en skämtsida, men om det mot förmodan skulle vara äkta, så är det ett ganska sjukt practical joke.

Fantastiskt roligt skriven också: "Our team at Steal My Tesla has years of experience in the automotive industry, with a special focus on luxury vehicles, premium wheels and rims, catalytic converters, and driver assistance systems."

2 gillningar
3 gillningar

Ärligt talt så tror jag inte ett dugg på den typen av undersökning. Det skall dock bli intressant att följa utvecklingen kring Tesla.

Vad folk säger är ju inte detsamma som vad de gör. Dessa undersökningar ska ju baseras på fakta.

1 gillning

Exakt!