Junior-VM 2021

JVM är heligt, här missas inget. :slight_smile:

1 gillning

Min sömn är också helig och jag har en 5 år gammal väckarklocka som hoppar upp i sängen samma tid varje morgon.

Förr satt jag uppe på nätterna och såg på NHL.

1 gillning

Du får drömma sött om SWE denna natt. :slight_smile:

Klassikern Finland–Sverige kl. 21:30 i kväll ska jag nog kunna hålla mig vaken till. Att min far håller på Finland är alltid en extra krydda till de matcherna.

3 gillningar

Åh, spännande! Min sambo är hälften finländska så är ju alltid extra kul att se de matcherna :joy:

2 gillningar

Var kan man se matchen streamad? Har inte Viaplay-abonnemang, är det kört då?

Halvkört förmodligen om du inte lyckas googla fram en fulstream.

Vad trist :frowning:

Inte så svårt att googla fram en fulstream skulle jag gissa. :slight_smile:

Älskar hockey på liten rink. Trist att man inte spelar med NHL:s regelbok också. IIHF har varit konservativa med regeländringar som gör spelet mer underhållande.

2 gillningar

TV6 är väl en gratiskanal?

@mrTravolta kan du inte söka upp den va digitala marknätet?

Om man har den i sitt utbud, yep.

Sänds väl gratis i digitala marknätet? Var iofs länge sedan jag tittade via det…

Nej, beror på ens leverantör.

Åfasen, när ändrade dom det?

Har ingen antenn eller någonting, flyttat till nytt hus. Men bra att kolla upp inför framtiden. Antar att man ska ha någon liten obskyr bordsantenn då? :laughing:

Så bitter över att min hockeykväll sket sig, sitter och tittar på “Vår tid är nu” istället :angry:

Beror som sagt på leverantören. Enda som är fritt för alla är SVT+TV4. Tillbaks till 80-talet.

Nej det stämmer inte :slight_smile:

TV6 har varit okrypterad sen digitala sändningarna började.

1 gillning

Well, du kan få numret till min mamma och fråga om hon har TV6 efter att nätet gjordes om hos henne. :laughing:

Jag hade det när jag körde via antenn. Din mamma får göra en ny kanalsökning :smiley:

1 gillning