Är på Jula och köper fläkt inför sommarvärmen, dom kör en golvfläkt med fjärr för endast 199 spänn just nu. Lär gå åt snabbt!
Är på Jula och köper fläkt inför sommarvärmen, dom kör en golvfläkt med fjärr för endast 199 spänn just nu. Lär gå åt snabbt!
Köp köp!
Det gjorde jag!
Var där nyss wtf o missa … aja , denna sommar blir ju piss iaf så , kanske sparade dom där 100lapparna iaf då … el så gjorde ja bort mig för dom lär ju ta slut i åringen eller , kanske … måste åka tillbaka …
dyson Marcus. … dyson
Gillar inte deras överdrivna design eller prislapp på något som används 1-2 månader max per år. Det får va lite fult under dessa månader
Jag är med dig där, men de har forfarande inte skickat något recensionsex!
Köpte en i förra veckan Har en likadan som jag köpte förrförra året i sovrummet. Så grymt skönt med fjärr. Funkar kalasbra
Mina kommer i år få varsin smartplugg… sen e de bara be Siri/Google/Alexa starta eller stoppa… Står alltid på max hastigheten… svalkar bäst
Har du frågat?.
Den har jag! Fortfarande tyst och smidigt med fjärrkontroll…
Finns de HomeKit-kompatibla fläktar tro?
Brukar koppla mina till en smart plug
De går ju, men hade varit fränt att kunna ändra hastighet och oscillation med Siri
De svarar inte ens.
tråkigt. man blir lätt lite negg då.
en ir sändare som har homekit funktin?
Finns det?
Har för mig att det finns HomeKit-fläktar i USA. Dock tror jag inte att dom går på IR
Hittade takfläktar som lirade med HomeKit, $299 men de blir väl krångel när man ska koppla in dom…
Känns lite overkill att ringa hem en elektriker dom grejar fram 120Volt i takkontakterna…
Ja, det är synd att inte jänkarna kör samma spänning som oss