James Cameron har gjort det igen - vi har sett ”Avatar: The Way of Water”

Finns att köpa nu. Tar väl någon vecka eller två innan den går att hyra.

Häftigt, precis som du sa, 4/4... :slight_smile:
Kolla i går men fanns inte under kommande och så dyker den bara upp såhär :slight_smile:

I hate the Sky people!

Har jag missuppfattat det hela att filmen skulle komma på Disney+ 4 april? För jag hittar bara trailern.

Jg har köpt den på iTunes 4/4.

Jösses vilket sömnpiller till film. Kommer aldrig att orka plåga mig igenom denna.

Snabbspola till slutet så kan du se vilka som medverkar i filmen :wink:

1 gillning

Från sajten:


“Avatar: The Way of Water” blev minst sagt en succé för James Cameron och filmen har dragit in kopiösa mängder pengar på bio och snart landar filmen på Disney+.

Om du ännu inte har sett “Avatar: The Way of Water” på bio så kan du snart avnjuta den visuella upplevelsen hemma i soffan på Disney+. Den sjunde juni släpps filmen som klockar in på 3 timmar och 12 minuter och vi var på premiären av filmen och gav den ett bra betyg. Berättelsen är ganska tunn men den visuella showen som James Cameron bjuder på fick oss att sitta med öppen mun flera gånger under filmen. Är du sugen på att läsa vad vi tycker om filmen så kan du göra det här.

Så se till att ha köpt dig en ordentlig tv till den sjunde juni för “Avatar: The Way of Water” ska inte upplevas på någon trött gammal tv eller gud förbjude en mobiltelefon eller surfplatta.

 

Fy vilken trist rulle. Stängde av en kvart in i filmen.