Jag vill anmäla ett brott mot mänskligheten

I alla fall ett designbrott.

3 gillningar

Har tappat räkningen, hur många brott av denna kategori har BMW gjort sig skyldig till de senaste 20 åren :smirk:

Ha, ha, ha den kommer ju @Stefan_Sandstrom att förbeställa, han rör ju sig alltid i gråzonen. :joy::joy:

Stefan i en laddhybrid, det tar han nog som en förolämpning :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 gillning

Han har ju så mycket pondus att han får Klaus på fabriken att modda den till elbil. :joy::joy::joy:

5 gillningar

Givet köp

2 gillningar


F r u k t a n s v ä r t brott mot allt

3 gillningar

Alltså överdimensionerad ful skeuomorphism grill

1 gillning

men sluta!!.. den har jag jag redan beställt!..

1 gillning

Du måste ta av den klisterlappen och ersätta den med något som inte låtsas vara en grill!
Ta favorit fotbollslaget eller vad som. Jag trodde på riktigt först att det var en klisterlapp för att bilen var en dummy.

mää… nä den är cool, case closed

1 gillning

Såg på någon på Youtube som sade:
“BMW har inga njurar i grillen längre. Dom har lungor nu förtiden.”

Greta gris ringde, hon vill ha tillbaka sitt tryne :joy:

:pig_nose:

Har den blinkers då?

1 gillning

När vi ändå är inne på brott mot mänskligheten:

1 gillning

Man kan ju fråga sig varför någon behöver tala med brytning i film? Enda gången det är behövligt är väl om den som porträtteras faktiskt gör det. Men att rent slentrianmässigt slämga på en brytning på tex tyskar i en krigsfilm om andra världskriget, när de uppenbart bara talar engelska för att amerikaner inte kan läsa undertext. Vansinnigt!

Men åter till bilen? Extremt ful och bmw är ju ett överprissatt märke av rang, precis som audi.

men tokfrans. Som BMW ägare behöver man inte blinkers…

2 gillningar

Antar Softcell Solutions är på väg att stämma dem för varumärkesintrång. Referensen till Angry Birds har aldrig varit tydligare på någon produkt! :slight_smile:

1 gillning