Jag hade rätt!

Jag gillar inte att skryta, men ibland är det så jäkla skönt att ha rätt!

Jag pratar förstås om detta forumet. En sån succé! Och så hatad jag blev när jag på Facebook skrev att vi borde ha ett forum istället för det äckliga Facebook-helv*et!

Men jag är inte den som är den - det är ju inte jag som startat Teknikveckan och detta forumet, så tack till Peter, Tor och Marcus, och alla andra som gjort detta möjligt! Grymt! :muscle::+1::facepunch:

…och nu när 99 lagt ner så blir ju detta förstås den givna sidan att besöka! Härligt!

Glad påsk på er! :partying_face:

9 gillningar

Amen :pray: Detta blir nya hangouten :smiley:

1 gillning

Jag var lite försiktigt negativ i början men forum känns som att det kan bidra med lite mer genomtänkta diskussioner, och så är det lite retro :grin:

Hahaha det här minns jag inte alls :rofl:

Var också skeptisk i början men det växer och nu börjar det ju också strömma till lite mer folk.
Många från 99 verkar det som.
Inget ont som har något gott med sig. :man_dancing::+1:t3:

Har svårt för ”forumen” på FB. Svårt att följa trådarna. Nej, forum FTW! :smiley:

1 gillning

Vad härligt att höra! Välkommen hit!

Kan inte annat än o hålla med , de här forumet e bra , blev ännu bättre nu när man kan tysta ( gömma ) vissa trådar !! Bara person blockning som fattas sen e vi hemma !! :+1:t2::+1:t2:

Ja jag gillar inte alls diskussions grupperna på Facebook, helt värdelöst att hänga med i något.

2 gillningar