Vad f*n är det frågan om!? "iPhone-dubblering är inte tillgängligt i ditt land eller din region."
Någon som vet något om när detta kommer till Sverige? Och varför i helsike har detta med region att göra?
Vad f*n är det frågan om!? "iPhone-dubblering är inte tillgängligt i ditt land eller din region."
Någon som vet något om när detta kommer till Sverige? Och varför i helsike har detta med region att göra?
Apple tror förmodligen att om de släpper funktionen i EU måste de låta andra mobiltillverkare göra samma sak och därmed tumma på säkerheten för macOS.
Ja det är riktigt ruttet!
Hittade en sida/tråd kanske var redit.
Han körde både annan region oh vpn
Att allt ska vara så förbenat anpassat för alla.
Bör dock gå i en ”sandlåda” att allt som visas på telefonen ej kommer åt övrigt i mac OS.
Men kanske tanken är att man även ska kunna kopiera mellan telefonen och datorn, texter mm.
Det går ju i och för sig redan via ”continuity”
Men när jag läste om Nya funktioner spegla iPhone, så såg det bara ut att vara att kunna styra telefonen via datorn
Skulle bara veta hur många gånger jag har svurit åt "detta jävla EU" sen iOS 18 presenterades. Nu är det väl bara vänsterpartiet som vill lämna så vi lär ju blir kvar ett tag till.
Det är en annan diskussion men det är väl Apple och inte EU man ska svära åt här?
Jag tror apple väljer att inte släppa vissa saker i EU för att folk ska reagera precis som du nu gör och sätta press på EU att sluta ställa krav som är ogynsamma för apple.
Dags att flytta till USA helt enkelt.
Eller gå över till Norge, är ju lite närmare.
Sant. Men inte lika varmt.