iPhone 5S, SE och iPhone 6 ryktas inte få iOS 13

Hahaha =)

1 gillning

Dom görs väl än idag … :man_shrugging:t2:

Jag gör allt för att få vara med på IOS 13-tåget. Annars är det tack och ajöss. Då blir det en Pixel 3a.

Men då får du ju bara uppdateringar i 2-3 år istället?

Formellt slutade Apple göra den i september ifjol. Men Apple gör en del av sina modeller ändå. De gjorde väl Iphone 6 häromåret, läste en artikel om det (?).

Precis! Vilket jag inte får med SE… (längre, om det stämmer). Fast jag är en sån däringa programmerare av Android så jag ska nog kunna klämma in fler ROM än de som Google erbjuder.

1 gillning

Tror dom gjorde den för Asien marknaden el nå då … hoppas se kommer som gen3 o blir typ i 4000 kr klassen

1 gillning

Blev sugen på Pixel 3a jag med framför alt pga av priset. Dessutom har den inte en lins som täcker hela jävla baksidan. Batteritiden vet vi inget om ännu men hoppas på något acceptabelt. Min 6s+ rullar dock fortfarande på fint.

Jo, min SE funkar utmärkt. Men jag är sugen på den bästa allroundkameran som Pixel 3a erbjuder.

1 gillning

Önskelista:

  1. Ny, uppdaterad iPhone SE
  2. iOS 13 till min SE

Om inget av ovanstående slår in vetefan vad jag gör. Använder Apple-prylar till det mesta sedan minst 10 år tillbaka och jag vill verkligen inte bryta trenden (2TB iCloud med familjekonto och allt vad det innebär) men frågan är om man klarar av att ha en större telefon? Fan.

1 gillning

iPhone SE är ju leksakstelefon. Kom in i matchen nu. :stuck_out_tongue_winking_eye::joy::heart_eyes:

1 gillning

Nej, den är optimal! Förutom att den behöver uppdateras. :+1:t2:

Det kommer tyvärr inte hända. Dom små mobilernas tid är nog över för ett tag framåt.

Jodå! Plötsligt händer det.

Har ni tur så kommer en Apple Watch i iPhone SE-storlek så småningom. :wink:

 Clock, stor som en SE, med eller utan gök, för ditt nattduksbord. :joy:

1 gillning

Oh yes! Ni hade rätt om 5S och 6 men inte SE :slight_smile: Så skönt att kunna leva med trotjänaren ett tag till!