iPhone 17 Air ser ut att kunna bli rätt lik Google Pixel

Från sajten:
image

Apple ryktas släppa en iPhone 17 Air i september som ska vara både tunnare och lättare än tidigare modeller och nu kanske vi även har fått en första titt på designen.

Apple-läckaren Majin Bu har lagt ut en bild på X på vad som påstås vara iPhone 17 Air som förväntas lanseras i höst. På bilden kan vi se en helt ny baksida och istället för den lilla fyrkanten som är fullproppad med optik så har vi istället en lång remsa på baksidan. Det påminner en hel del om hur Pixel-telefonerna ser ut på baksidan och vi är inte helt säkra på att vi gillar det.

iPhone 17 Air om vi vågar tro ryktena

Pixel

iPhone 17 Air ryktas bli Apples nya satsning på att göra en tunnare och lättare iPhone och om det bara är Air-modellen som kommer få det nya utseendet eller om samtliga telefoner återstår att se. Vad tycker du om den nya baksidan, nice eller inte?

Källa: X

Tråkigt om de gör en Samsung o kör copy paste på någon annan.

”Good artists copy; great artists steal.”

2 gillningar

Det går väl inte och göra på så många sätt. Om jag fattar det hela rätt så blir väl air en snikmodell? Det är ju inget som en pro ägare sneglar på ändå.

Får hoppas det. Å ena sidan hoppas jag att de gör några radikala förändringar, å andra sidan har jag svårt att se att det kommer ske. Med smärre uppdateringar har ju iPhone sett likadan ut sen X kom. Tror vi är förbi revolutionernas tid. Men likväl kommer man stå där i september med en 17 Pro Max i näven.

Lite som Rolex, små, små förändringar räcker på en genomtänkt och bra produkt än att hitta på en massa nytt som faller platt som en pannkaka. Det är inte bäst att vara först, bättre att vara bäst. :joy::joy:

1 gillning

Vilken iPhone har Samsung kopierat utseende på :blush:
Medan här snor Apple en Pixel rätt av

Jag tar gärna den designen på nästa iPhone. Men det blir om 3 år. :slight_smile:

Här har du design sedan en del år tillbaka. Sedan 2020 har Apple inte ändrat kamera layout på flaggskeppen medan Samsung har ingen kamerabump längre. Kul med ogrundade påstående :blush:

2 gillningar

Ser bra ut, förhoppningsvis kommer inte telefonen vilka så mycket om jag ligger på ett bord med den designen.

1 gillning

Håller med dig om det. Där har ju Pixel varit bättre med sitt visir. Varje fall för de som inte har skal :blush:

1 gillning

Varför är alla hårdvaruläckor ALLTID tagna med en suddig SonyEricsson-mobil från 2001? :thinking:

Det är mobilförbud på de där anläggningarna så de har förmodligen knäppt på sig en liten kamera på kläderna för att kunna få ut bilderna på nya produkter.

3 gillningar

Man kan ju undra hur dessa "läckor" gång på gång lyckas komma nära dessa prototyper. Eller är det anställda som ser till att bilderna kommer i orätta händer?

Eller Apple som planterar ut både sanna och falska bilder för att hålla igång hypen på alla ryktessajter. :wink:

1 gillning

Jag har i inget emot den där designen. Wobblar mindre på bordet.

Jag besökte en fabrik som tillverkade mobiltelefoner i Kina. Inom en del av fabriken tillverkade de någon som ännu inte var ute på marknaden. De berättade det och vi fick gå in där. Men vi var tvungna att lämna telefonerna och vi tror att de kollade lite snabbt om vi hade kameror i kavajknapparna. Det var tydligt i alla fall att de kollade lite extra på knapparna.

Vi var sjukt nyfikna på om vi kunde lista ut vad det var för modell men det lyckades vi inte med. Kändes dock som att om man hade kunnat sina spionmanövrar hade man ganska enkelt kunnat gömma en liten kamera då de inte kollade särskilt noggrant.

1 gillning