gillar utseendet ju
Vad är det som skiljer förutom kamerorna och färgen?
precis de ju de som skiljer , har ju sett lika ut sen 12pro förutom kanterna
Kör på.
120hz, A18 istället för A18 Pro, USB-C 2.0 istället för 3.0, sen får du aluminium istället för titan, fetare bezels etc.
tror han mena mellan 15 pro o 16 ..
Nu pratar vi om 15 Pro -> 16.
Använder du skal?
Jag gillar också 16, men orkar inte gå ner till 60hz.
ne inge skal , ne vet de ju de värsta ner affären ..
De stora saker som skiljer mellan 15 Pro och 16 är 3x tele kameran och Lidar djup. Sedan 60 till 120hz då jag tror att 16 inte har fixed 60hz utan att den går ned till 1hz. Skärmpanel är med bättre på 15 Pro. Sedan har ju 16 några fördelar, extra knappar och snabbare laddning
stora drag e då att den e snyggare ( enligt mig ) laddar snabbare , har kameraknappen , men sämre på allt annat …
Sedan är ju allting relativt. Hur mycket använder du tex tele på din 15 Pro. Hur mycket utnyttjar du 120hz vid scrollande osv
Sluta tveka nu, köp!
sant men om man vant sig med 120 så blir nog hack de luxe so
man kommer störa sig på , kameran / filma kort , använder ja mycket då de e den som ja har när ja paddlar
haha
Då är det ju en no-brainer. Säger som @katho, köp, bara köp
Är det nu äntligen så att 3x och 5x optisk zoom på båda?
Eller beskär fort. iPhone en 1x foto vid 3x? (nu när de fått lika kamera).
Har tidigare varit så att:
Pro, haft (2,5x) nu mer 3x optisk zoom i de senaste modellerna.
MAX har ju både 3x och 5x. MEN där har Max alltså beskurit en 1x foto och skapat 3x digitalt. Alltså ej optisk. Där har det bara varit 5x som är optisk
Hittar inte artikeln nu
Den där "visual intelligence" där man kan se restauranger i kameran sökare låter väldigt likt AR-funktionen jag hade i HERE maps i min gamla Lumia med Windows Phone.
Det fungerade f.ö sjukt bra så kul att det kommer men det är 10 år sen...
Och tillbaka till 2x. Är nog bra.
Blir en trevlig och stor skillnad mellan 2x och 5x. Tror det blir mycket användbart.
Är så sugen på att köpa nytt. Förutom att min 12 max fortfarande ser nykläckt ut