iPhone 15 – skal och tillbehör

Jag har en trådlös laddare och några kablar av fabrikatet Iniu (från Amazon), de sakerna har funkat bra.
Så jag litar på märket. De ger även 3 års garanti.

1 gillning

Nästan så man blev lite sugen på att beställa ett Alcantaraskal, känns ju betydligt mer premium än FineWoven.

2 gillningar

Finns matchande byxor på Amazon. :joy::joy:

Finns även en lösning för er som kör Kalle Anka stilen och inte får plats med en telefon i fickan :joy:

2 gillningar

”Fina Hunden” skalen har fått en del kritik, känns billiga och blir lätt repiga enligt flera användare. Kanske en vanesak?

3 gillningar

Apples skal är ju väldigt dyra i förhållande till kvalitet, i alla fall silikonvarianterna. Sedan i våras kör jag ett läderskal från Apple, får se hur länge det håller.

Gillar att köra originalskal och har inget emot att Apple tar bra betalt för sina skal, så länge kvaliten är hög. Känslan är dock att man slarvar med kvalitén, i synnerhet om detta fine vowen-material snabbt ser skabbigt ut.

1 gillning

Ja. Med dem priserna som är nu kan man verkligen förvänta sig mer.

Och Apple vet ju ha folk vill  loggan på och betalar gladeligen. Men borde inte tumme på kvalitén.

1 gillning

Det bästa skalet som finns, enligt mig.

Ryser när jag ser plånboksfodral.🫨

11 gillningar

Köpte själv ett Calveit skal med träinslag på baksidan, kommer att se cleant ut på 15 pro

1 gillning

Det blir spännande att se hur de blir. Är det så illa så kanske Apple uppdaterar och byter ut de första.

Gubbaskal :blush:

1 gillning

De snyggaste skalen jag sett inför den här lanseringen kommer från Native Union och finns för iPhone 15.

4 gillningar

Köpte ett billigt tills jag hittar ett jag tycker är snyggt :smiley:

4 gillningar

Ser bättre ut än Apples nya.

Synd att det var tvåfältare, Antingen eller hade sett riktigt bra ut.

Jag tycker att de två fälten är det som gör det intressant. Sen är den gula färgen egentligen inte min grej och inte lika snygg i svart. Men snyggaste skalet jag sett på länge.

Det var okej, eller mer än okej, med två fält tycker jag, men tror det vore ännu snyggare men ett. Men tur att folk inte tycker lika.

1 gillning

50 spänn från Temu :smiley:

2 gillningar

Som jag skrev i någon tråd, Apples ser ut som 20kr från AliExpress. :slight_smile: