iPhone 15 – skal och tillbehör

Dubbar en poäng där faktiskt. Frågan är om det var ett medvetet val eller om USB porten tog för stor plats? Dom har ju gjort så förut🤔

Finns ju baksidor med det där också. Färgen skavs av där runt kanten efter några månaders användande. Reklamerade till Nudient och fick pengarna tillbaka utan tjafs åtminstone. Men kommer nog inte köpa deras skal igen, kvalitén var inte imponerande.

Jag är av motsatt åsikt, jag har använt Nudients skal till flera telefoner och de håller enligt mig riktigt hög kvalité.

Det var ju ett Nudientskal du ville sälja som du upptäckte hade gått sönder av sig självt? :man_shrugging:

Minns inte hur det hade gått i sönder men jag har mycket bra erfarenhet av Nudient.

Någon som har erfarenhet av produkter från ESR tex skal och MagSafe wallets är de bra? Har bara haft deras AirPods skyddfodral och de sprack, de är de ända jag haft från de, i övrigt verkar de bra.

Jag har deras Magsafe Wallet, den är jag väldigt nöjd med. Typ starkaste magneten på en magsafeplånka som går att få tag på. Har haft min sedan iPhone 15 Pro Max släpptes, fortfarande håller den ihop bra iallafall.
Har även deras screen protector, den håller än så länge. Även kameralinsprotector.

Låter ju kanon, hade en MagSafe Wallet innan från något annat märke men den höll typ i någon månad (rena fuskbygget). Funderar på att köpa från ESR de verkar bra, sugen på ett skal där ifrån med ett kickstand så man slipper hålla i mobilen när man kollar något klipp på youtube. Fortfarande nöjd med ditt nya skal förresten?

Japp, mitt Reborn Device skal var mycket trevligare än Nudient. Känns som bättre kvalitet.

Jag och sambon har haft deras skärmskydd, var väl ganska prisvärt.

Är jag den ende i Sverige som fortfarande kör utan skal och skärmskydd?

1 gillning

Har aldrig kört med skärmskydd. Och när jag köpte min 14 Pro Max bestämde jag mig för att skippa skal. Dels för Apple inte släppte något snyggt läderskal som jag haft på mina enheter innan. Men också för att jag verkligen gillar den djuplila färgen på telefonen. Dock kör jag med en Magsafe Wallet hela tiden vilket gör att telefonen ligger riktigt bra i handen.

1 gillning

Nej, jag kör ett skin bara :sweat_smile:
Våga vägra skal och skärmskydd, vi har inga plastskydd på sofforna heller :sweat_smile:

Tappade min 15 nyligen när jag skulle öppna barngrinden i trappan, den slank precis förbi övre trappsteget rakt ner i klinkersen i källaren, så drygt 3,5 m ner i klinkern. Blev ingen skada alls :partying_face:

2 gillningar

Aldrig kört med skärmskydd och när jag skaffade min 15 pm så skippade jag även skalet. Ligger så bra i handen så ingen behövs.

1 gillning

:cold_sweat: Vilken tur att den klarade sig.

Ja, vet inte riktigt hur sånt funkar på jobbet annars faktiskt, har klarat mig under alla år :sweat_smile: