iPhone 15 – skal och tillbehör

Det är väl färgen jag hört en del om. Att skalet spricker och telefonen håller är i min bok okej när det gäller ett så tunt skal.

1 gillning

Om jag köper ett nytt kan du få mitt gamla, det är helt förutom att färgen släppt i kanten där nere, men inte sprucket iallafall :sweat_smile:

1 gillning

Har ett apple original silikonskal du kan få om du inte gillar nudient

1 gillning

Jag ser framför mig en som åker runt i en Ford och har både det ena och det andra i bagaget..:sweat_smile:

Jag vet inte om Musk-omaner ska uttala sig i den frågan :joy:

Slog till på skalet jag länkade. Får se hur det är när jag får hem det.

2 gillningar

Har ett sånt, är riktigt nöjd, superkvalitet och stenhårt,köpte det när jag köpte min iPhone 15 PRO

1 gillning

Är det svårt att ta av?

Känns det som riktigt kolfiber? Eller är det mer plastigt?

När du skriver såhär så kommer jag och tänka på Tony och Sunken :sweat_smile:

De känns faktiskt inte så plastigt, känns ganska bra. Hoppas att du blir nöjd

1 gillning

Jag köpte ett, råkade vara lite snabb, men jag tyckte det var plastigt och var besviken på att det inte var riktig kolfiber, men det hade väl räckt att läsa på lite :face_holding_back_tears:

Är någon sugen har jag ett knappt använt för 15 :face_with_hand_over_mouth:

1 gillning

Itzhak är ju kult när vi snackar Hipp Hipp.

Fick precis hem det. Gillar det. Får se hur länge det håller dock. Känns faktiskt tunnare än Nudient Thin Case och knapparna blir mer clicky. Så här långt får det mycket väl godkänt.
Som @richardtenggren skriver så är det inte riktigt kolfiber, men tror inte man kan förvänta sig äkta kolfiber med ett skal för 300 pix.

Hade sådant till iPhone 13 mini. Var riktigt bra.

Har ett thin transparent nu till iPhone 15.

1 gillning

Hör av dig till NUDIENT så får du ett nytt.
Jag hade ett blått som tappade färg, fick ett nytt utan knussel. Det höll färgen fint

Tack för tipset. Mailade dem nu, får se vad de säger.

Hade gärna kört på Nudient igen till min 15 Pro men stör mig på att skalet inte täcker hela vägen runt på framsidan vid USB porten.

Tycker att det är det bästa med Nudient. Man slipper en kant när man ska svepa nerifrån och upp på skärmen.

2 gillningar

Efter en vecka med Nudient håller jag med om det!

1 gillning