iPad Pro M2 är för dig som vill ha det bästa på marknaden

Läsa, surfa, se youtube, redigera nånbild ibland.

Ärligt så är nog det bästa att bara besöka en butik och klämma på alla. Omöjligt att svara på vilken du kommer gilla bäst. Du har väl redan haft ett par sedan tidigare?

Hade 11 och 12.9 :joy: men mini känns ju galet najs i storlek?

The Office Thats GIF

1 gillning

Jag gillar 12,9 bäst då jag behöver så stor skärm som möjligt men många ogillar den p g a storlek och vikt. Det är nog bara du själv som kan svara på din fråga då detta är högst individuellt och vilket behov man har.

3 gillningar

Gillar ingen just nu. Tycker inte att de är sköna att hålla och läsa på. Hoppas att de runda formerna blir inne igen.

1 gillning

Har iPad mini full display support utan svarta kanter ?

3 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Flams och trams

Har också 12,9. Men när den ska bytas ut finns risk att det blir en 11” istället. Alternativt en iPad Air

Är det någon här som använder Artstudio PRO?
Jag kan se Pencil hover när jag är i menyer och på ”skrivbordet” men inne i ASP så ser jag inte penseln och jag har läst och sett att detta ska funka.

Någon som kan bekräfta? Eller behöver jag göra något? Google ger mig inte så mycket. Ställt frågan till företaget bakom appen samt i Reddit men inget svar än.

Hittade det! Låg i interface inställningar.

1 gillning

Har bytt till denna modell nu. Vet att det kommer en ny inom kort men jag behövde en ny iPad nu och inte sen. Fick ett relativt bra pris på denna modell dessutom. Gissar att priserna går upp rejält när den nya modellen kommer.

3 gillningar

Det här ser intressant ut:

Ser ju ut som en ren kopia på Apple's om man bortser från hubben. Men priset är ju bara hälften av vad Apple tar.

Ja, priset och hubben är intressant. Frågan är hur bra kvalitet det är. Verkar nästan för bra för att vara sant.

1 gillning

Ja det är ju bara att du klickar hem en och testar. Hade jag inte redan ett Magic Keyboard hade jag gjort det.

Intressant om man är met stationär men inte helt jämförbart med Apples tycker jag. Det finaste med Apples är ju att man inte behöver ladda det och att det kopplas till smart connector och detta ser inte ut att ha något av det.

Saknar dock ofta bakbelysning på Magic Keyboard.

Vad menar du med bakbelysning? Tangentbordet är ju belyst på Magic keyboard om det var det du menade.

2 gillningar

Ja, djävlar det är det ju. Jag hade av någon anledning dragit ner det till noll och sen bara trott att det inte hade bakgrundsbelysning. Tack!

2 gillningar

Ja det är ju inget skit vi har. :joy::joy:

1 gillning