iPad mini (2021)

Nu börjar suget efter en IPad Mini bli starkare och starkare… Någon annan som befinner sig i samma situation?

2 gillningar

Yes, men har absolut inte ett behov…:sunglasses:. Försöker köpa ett par Earbuds istället. De har jag ändå viss nytta av…:sweat_smile:

Nej jag tycker min 12,9 är för liten. :joy::joy:

1 gillning

Vem har behov? Det skapar jag :slight_smile:

1 gillning

Lite behöver i villhöver vill jag ha för saker i den prisklassen. Om jag nu inte vill ha det jättemycket…:sweat_smile:

1 gillning

kan hålla med… men den är lite för dyr

1 gillning

Frugan fyller år imorgon. Så tänkte att hon ska få en iPad Mini. :slight_smile:

1 gillning

Ser sexig ut, men lite dyr nu.
Gissar att de flesta känner någon med mecenatkort. Då kan man få en iPad Air för en femhundring extra, och då får man samtidigt ett par AirPods som går att kränga oöppnade för en tusenlapp.

Fast en iPad Air är totalt ointressant för mig så den jämförelsen är inte relevant. Det som intresserar mig är minins unika egenskaper - storleken

1 gillning
2 gillningar

Tack. Har förhoppningsvis en 5G/64GB i handen på fredag :slight_smile:

3 gillningar

Mr. iPad himself Federico Viticci.

Han var, liksom, rätt nöjd…

Jämrans, där kom ett SMS från Elgiganten om att den är försenad och inte kommer i morgon. De påstår att den kommer den 25:e men jag är tveksam att den kommer på en lördag.

Jag tänkte åka till Emporia i morgon och se om det finns någon, någon av färgerna måste ju vara lite impopulär och finnas kvar fler av.

Ni lyckliga som har Apple Stores och bor söderut :slight_smile:

Jag kanske gör en tripp till ElGiganten MegaStore och ser om de får in något. Tror inte att trycket är gigantiskt trots allt. Jag skulle bara gärna leka under helgen så jag slipper att störas av jobbet…

1 gillning

Köpt en ny iPad Mini?

1 gillning

“You’re holding it wrong”.