Apple vs resten (2019–2020)

Precis !

Jag får lyssna på podden senare, ska njuta av en brunch i Solen. Men vill bara inflika, 1520 NEVER FORGET!!! :stuck_out_tongue:

1 gillning

Den dåliga stämningen var 1520, stå för din historia! :wink:

Har en automatiserad rutin som går igång när du nämner det årtalet :slight_smile:

Jo, och i soviet så avrättade man oliktänkande

Japp! Och här flyttar vi forumtrådar till rätt plats - konstigt hur olikt livet kan vara för olika personer!

1 gillning

Haha fyfan vad efter Apple är ibland :stuck_out_tongue:

Android har haft stöd för Bluetooth keyboard och mus sedan dag 1. Innovation Apple, innovation… haha :stuck_out_tongue:

Funkar på Android sedan dag 1

Finns å andra sidan ingen vettig tablet med Android. Till och med Microsoft är bättre där.

Funkar även på alla telefoner. Samsung senaste platta var nice dock. Men själv tycker jag surfplattor är en helt värdelös formfaktor. Mobil + laptop med touch kör jag.

Microsoft är väl king på plattor btw, deras Surface pro med i7 prolle knäckler väl allt, plus att du slipper iOS. Dock gillar jag inte formfaktorn. Man har vänt på allt och satt tjockheten i skärmen och det tunna i tgb. Helt värdå. Nej en laptop med flip och touch är mycket bättre.

iPad Pro har varit min primära dator i flera år. Inget du säger kommer att ändra på det.

Bra jobbat Esse. Jag drar. Tänker inte få mig cencurerad av dig din knäppskalle

Så smart som du är enligt egen utsaga borde du förstå skillnaden mellan censur och OT.

1 gillning

Sicken jävla drama queen du är :rofl:
Samma sak gjorde du på Feber efter du blev utslängd. Skapade ett nytt konto för att säga att du skulle hoppa av. Pinsamt värre.

Du är ett yxskaft @Marcus_Attefors !

Haha, snacka om att ha noll koll :wink: iPad Pro är överlägsen Surface så länge man inte har behov av att kunna köra win32-applikationer.

Ok för er som stirrar er blinda på benchmarks:

https://browser.geekbench.com/v4/cpu/11048821
iOS Benchmarks - Geekbench Browser)

Om man vill köra Win64-appar då!?

3 gillningar

Samma sak :slight_smile: