Apple vs resten (2019–2020)

Tror knappast att lördagskvällen blir roligare av en Pixel 5 men berätta gärna hur det går i den här tråden för att roa oss andra.

1 gillning

Lovar :wink:

1 gillning

Är ju det här ”vanliga” man funderar på… imessage, FaceTime osv… resten av familjen kör ju iPhone… kanske bara dumt att utmana ödet haha

Beror ju på om jag har telefonen i närheten. Varierar från gång till gång. Använder det sätt som för tillfället är mest smidigt.

Jag älskar inte allt med Apple men nu svarade jag på en fråga och beskrev vilket sätt jag tycker är smidigast.

43 inlägg delades upp till ett nytt ämne: iPhone vs Samsung

Jag har inte testat Android 11 men Android 10 var långt ifrån mer buggfri och stabil…

1 gillning

Vad har ni för buggar på era telefoner?

Har svårt att tro på att något OS idag skulle vara långt från stabilt och buggfritt (i alla fall för en normalanvändare)

Det enda jag märker är att appar inte startar men då är det alltid något fel på wifi och appen stannar och väntar in att kunna ladda ner något. Mer fel på wifi än buggar i ett OS

2 inlägg delades upp till ett nytt ämne: Apple vs resten (2021)

1 gillning

:facepunch:t3:

1 gillning

Inte lätt när det är svårt :man_shrugging:

1 gillning

Inkompetent :slight_smile:

Kan alla Samsung haters hålla sig till en annan tråd?. Tack

Var finns @Zop när man behöver honom.

2 gillningar

I got your back!

2 gillningar

1 gillning

Verkar bli struligt nu när Apple-användarna kan ändra mer än ringsignalen på sina telefoner. :smiley:

1 gillning

Hehe fick Apple sig en smäll här? :slight_smile:

2 gillningar

Du håller på Liverpool. Du har haft förväntningar länge att saker ska bli bättre. :wink:

1 gillning

Och nu sport :pleading_face: