Jag ska sluta med att vara kryptisk…
Jag har haft det sen release, bor ju inte i Sverige
Jag vet
Tillför det nått? Det enda jag märkt med ChatGPT är att jag använder det istället för Google ibland.
Precis. Många verkar vänta / tråna efter Apple Intelligens. Undrar hur ofta det kommer användas
Provade playground. Kul i 5min
Cleanup är iof trevligt när det fungerar. Varför det redan finns i Mac OS med ej i iOS är märkligt.
Så länge ändå? Jag lämnade appen efter 2 minuter om ens det haha.
Exakt. Kul i 5 min. Att företag och så kommer ha nytta av det köper jag. Men för oss dödliga.. nja..
Är nog bara vår kära @pao som använder det 24/7
Det som jag ser såsom användbart:
- redigera foton
- alternativ till sökmotorer
Resten, nja…
Den AI jag använder är Copilot och Gemini standard
Circle to search
Suddgummi i bilder både Samsung och Google
Sedan inte mycket mer
Finns inte magiskt Suddgummi i Google Foto appen på IOS?
Tycker alltid copilot ger mig helt galna svar/hjälp.
Hur använder du Copilot?
mm trevligt att kunna tabort störande objekt. Vill dock inte manipulera bilder för mycket.
Använder det mest privat till att jämföra eller fråga saker. Är den Copilot som är inbyggd i 365. Funkar bra till att förhöra barnen inför prov. Men måste ta svar med en nypa salt.
Gemini standard funkar med men de är lite olika
Nä på det stora hela ingenting. GPT ibland men tycker det är rätt segt så kör perplexity app istället.
Ok. Känns som när 3D hypen på tv apparater kom. Varade väldigt kort tid och nu helt dött på den fronten.
Inte helt relevant i denna tråd men en bra analys
Sedan senaste iOS uppdateringen har jag fått problem med iMessage, då jag haft Verifiering av kontaktnyckel påslaget. Brukar hända någon gång i veckan att jag blir utkastad från iMessage och får aktivera om det. Igår hände det igen, så jag gav upp och stängde av verifiering av kontaktnyckel, sedan dess har det funkat. Någon mer som haft det problemet?
Efter sista uppdateringen 18.3.1 så blir det avbrott i CarPlay när jag spelar musik från Apple Music. Någon annan som upplevt det samma?
Du har bara fått den nya funktionen CarPause….
Jag verkar t o m ha fått Premium versionen.
Nice med premium!
Om @xms67 haft CarPlay, hade han fått CarStop då?
Jag har CarGo i min lastbil