iOS 16, iPadOS 16, macOS Ventura och övriga Apple-uppdateringar

Oj, hade visst en och annan duplicerad bild i biblioteket :stuck_out_tongue: bra funktion i iOS 16

8 gillningar

Bra att du påminde mig. Jag hade glömt bort att göra merge;)

2 gillningar

En del bra tips.

4 gillningar

Hatar Beta just nu, flera kontakter där man endast ser numret på min Apple Watch när dem ringer eller smsar… testade parkoppla om klockan som nu enhet imorse utan hjälp :rofl:

Får det emellanåt på alla enheter. Har löst sig efter en omstart varje gång.

8 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Bästa väderappen?

Jag är mest förvånad över hur fel och olika alla källor visar. 2022 liksom…:man_shrugging:

Den funktionen kommer inte jag att använda, då får ju mjukvaran spel på Budapest & Vaniljsås. :joy::joy:

1 gillning

Kör ni beta på både telefon och klockan eller bara på telefonen? Funkar det bra att bara köra på det på telefonen är det jag funderar på

Jag kör publik beta på både telefon och klocka.
Efter två dagar funkar det bra och inte stött på något större problem. :+1:t3:

Funderade på det men såg nu det här "Please note Apple Watch cannot be restored to previously-released OS versions once the public beta is installed." Så avvaktar nog med klockan

Någon som har störningar i Swish?
Hustrun swishar mig, men jag får ingen "pling". Hon visar att pengar är dragna men jag upptäcker att mitt Swish är raderat..:flushed:. Får "skaffa" nytt Swish men inga pengar har anlänt till mig men hon är av med sina..:man_shrugging:
Utgår från att det reder upp sig över natten, men helt betryggande är det inte. Om det är beta eller något annat vet jag såklart inte.

Inga driftstörningar just nu enligt deras egen sajt. Kan vara hos någon av era banker också.

1 gillning

Är det inte så det brukar vara. Pengarna dragna men inte framme, swishar du tillbaks pengarna älskling? Sen var man blåst. :joy::joy::joy:

2 gillningar

Det där fungerar inte på min 8+.
För det är väl här det skall finnas ett val?

Min försvann efter att jag hanterat alla mina dubbletter. Du bör inte ha några dubbletter enligt iOS.

Det tar ett tag innan alla dubbletter upptäcks. Osäker på om det är krav på någon specifik iPhone-modell och senare.

1367 dubletter hittade jag. Kändes lite risky att slå ihop dem/radera men kommer ju aldrig i livet att sakna dem.

Tänk om man kunde ha plaserat hemskäms info rutorna inne i de gröna cirklarna :heart_eyes::hugs:

1 gillning

8 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Bra iOS-tangentbord?