iOS 15, iPadOS 15, macOS Monterey och övriga Apple-uppdateringar

Är typ swish och lasta pengar från olika konton som är det jobbiga

Jag använder Nordea och loggar in med Face ID , då kan jag byta mellan konton utan bank id

Länge stört mig på att det är så svårt att markera text på många webbplatser. Tydligen inget som är löst i nya Safari. Men nu kan vi ta en skärmdump av webbplatsen och markera texten där. :upside_down_face:

2 gillningar

aa exakt

16 inlägg delades upp till ett nytt ämne: Problem med att Mac:ar vaknar ur vila

När släpps nästa beta tror ni?

Vi som är registrerade utvecklare fick senaste igår, de som kört in den “olagligt” har fått sina enheter spärrade så de inte kan uppdatera i fortsättningen! :scream:

Apple cracks down on illegal betatesters :wink:

Om Apple hade följt sitt traditionella mönster så hade vi fått den igår, men nu backade de builden förra gången och då bör den dyka upp under nästa vecka istället.

1 gillning

Visst är 14.7.1 släppt? Jag får den dock inte.

Yes! Osäker på om de släppte den för alla enheter dock, de innehöll väl mest fixar för TouchID :thinking:

Kolla här!

Vad innebär olagligt?

Där ligger 14.7.1 på 12 Pro. Men jag får ingen som sagt… :pleading_face:

Att man använder sig av en utvecklarprofil utan betala för sig, inte publika betan alltså.

1 gillning

Typ sidor som denna.
https://betaprofiles.com/

1 gillning

Det är väl alltid regn där du bor :sweat_smile:

Ok. Jag testade ju en sån beta för ett par år sedan, jag minns inte att man skulle betala för den. Allting gick åt helvete ändå så jag slutade med detta och gick över till PB.

Lika sant som att stockholmare är dryga. :fu:

2 gillningar

Vad blir det då när en dryg stockholmare besöker ett regnigt Göteborg? :joy::joy::joy:

Kärlek! :+1:t3:
Jag är gift med en.
Men dom här skämten om att det alltid regnar i Göteborg är ungefär lika kul som Håkan Hellström skämten. Kul typ första gången.

4 gillningar

Tur att man är smålänning :relaxed: