iOS 15, iPadOS 15, macOS Monterey och övriga Apple-uppdateringar

Nån som kör betan på telefonen? Är väderappen uppdaterad för oss svennar? Läste nånstans att den fått mer info (UV etc) nu när Apple köpt upp DarkSky. Men vet inte om det bara är för USA eller om vi alla får mer.

Det kommer även till oss!

Uv-index finns i gamla appen redan idag

Tyvärr bara för hur det ser ut NU. Tänk om hela appen bara visade hur vädret är NU och inte hur det blir senare idag eller imorgon. Älskar https://apps.apple.com/se/app/uv-index-widget-worldwide/id1100568288 av den anledningen.

1 gillning

OB 14.7 ute sedan imorse. Någon som laddat ned? Eller är alla här inne på 15…? :grin:

1 gillning

Jag kör 14.7 PB, rullar på bra.

3 gillningar

Den här har jag aldrig sett tidigare.

Det är ett tecken att telefonen är mentalt redo för iOS 15. Kör bah!

1 gillning

Haha…:+1:. Men finns ju Inge PB ännu…:man_shrugging:

Du kan få developer om du vill :slight_smile:

Även om betorna verkar ha blivit mycket stabilare de senaste åren är jag för beroende av att saker fungerar för att slänga in en beta. Sedan känns det onödigt att betala 1000 kr eller vad det ligger på idag.

Ah nä menade att du kan få profilen av mig :slight_smile:

Aha, låt mig fundera…:+1:

Tänk på att @Marcus_Attefors inte har koll på om alla sätt att se på fotbolls-EM fungerar i iOS 15. :wink:

4 gillningar

Det är nog för att du lämnat bilen som är din download hotspot. :joy::joy:

3 gillningar

Där kan jag komma in och bekräfta att det funkar :wink:

3 gillningar

Efter att jag hade försökt uppdatera och misslyckas kraschade ett antal appar. Tydligast Overcast som verkligen strulade. Efter krascharna testade jag att uppdatera igen, då dök detta upp:


Testade nu att uppdatera igen. Då dog telefonen. Efter att ha hållit in knapparna som man gör nar man ska stänga av telefonen startades den så att det nu ser ut som att 14.7 laddas in. Det här känns dock allt annat än stabilt.

Sånt man får räkna med när man kör beta.

2 gillningar

Lite spänning måste man ju ha. :joy::joy:

1 gillning

14.7 är igång nu. Verkar flyta på…:+1:

Som vanligt när man är på banan igen känns det självklart att köra Beta…:sunglasses:

3 gillningar